Ostatnim krokiem rejestracji w Windows Marketplace for Mobile w przypadku kiedy mamy zamiar zarabiać na naszych aplikacjach (i tylko w takim) jest wypełnienie i wysłanie formularza W-8. Ponieważ tak jak całą serię piszę w oparciu o swój przypadek, dlatego będziemy wypełniać wersję W-8BEN, która jest przeznaczona dla osób nie będących obywatelami albo rezydentami Stanów Zjednoczonych.
Strona głównaUżytkownik
http://jakub-florczyk.myopenid.com/ | użytkownik
Mobile development 5514 dni, 9 godzin, 19 minut temu 196 źrodło rozwiń
Wielokrotnie zdarzało mi się, że budziłem się rano i na samą myśl o kolejnym dniu w pracy robiło mi się niedobrze. Czy też tak czasami macie? Pomimo całej świetności naszego zawodu, ogromnej gamy wyzwań i oczekujących na rozwiązanie pasjonujących problemów, bycie programistą może czasami dać się nieźle we znaki. Post ten jest kierowany nie tyle do samych developerów, co do ludzi o "jeden stopień wyżej". Menadżerów? Team leaderów? Architektów? Zwał jak zwał. Poniżej zebrałem kilka rzeczy, którymi możecie...
Na początek przyznam się, że zawsze miałem problemy z projektami instalacyjnymi. Dlatego chciałbym w kilku krokach przybliżyć wam mój sposób tworzenia poprawnego CAB-a dla Compact Framework, do którego doszedłem po wielu testach i próbach.
Mobile development 5538 dni, 2 godziny, 42 minuty temu 104 źrodło rozwiń
Używam Windows Marketplace for Mobile od kilku ładnych dni a właściwie od momentu kiedy na XDA pojawiła się pierwsza zhackowana wersja. Zdążyłem już wyrobić sobie zdanie choć z wnioskami końcowymi jeszcze moment bym się powstrzymywał. Natomiast chciałem się z wami podzielić moimi przemyśleniami na obecną chwilę.
Mobile development 5539 dni, 18 godzin, 58 minut temu 38 źrodło rozwiń
By pisać oprogramowanie dla Windows Mobile w języku C#, oficjalnie potrzebna jest pełna wersja Visual Studio – darmowe edycje Express nie oferują takiej funkcjonalności. Studenci informatyki i pokrewnych kierunków mogą ją zdobyć w ramach programu MSDNAA i wykorzystywać w niekomercyjnych projektach. Pozostali mogą kupić pakiet VS, który trochę kosztuje lub… skorzystać z darmowej alternatywy...
Mobile development 5539 dni, 18 godzin, 58 minut temu 193 źrodło rozwiń
Koszty w Windows Marketplace to niestety jeden z bardziej smutnych tematów nowego dzieła Microsoft. Ale zacznijmy od początku...
Mobile development 5541 dni, 1 godzinę, 13 minut temu 78 źrodło rozwiń
Windows Marketplace wystartował. Każdy kto zaktualizuje swój ROM do wersji 6.5 Windows Mobile będzie go miał automatycznie zainstalowanego. Reszta na obecną chwilę może użyć CAB-a opublikowanego na XDA. W skróconym cyklu wpisów chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami i przygodami z Marketplace od strony developera. Serię otwiera rejestracja developera.
Mobile development 5543 dni, 9 godzin, 16 minut temu 48 źrodło rozwiń
Ostatnio w wolnych chwilach pracuje nad protokołem OAuth dla Pocket Blip-a wraz z Filipem Tepperem z Blip.pl, który był tak miły i udostępnił mi jedno konto testowe. Problemy pojawiły się już na początku bo w bibliotekach Compact Framework brakuje implementacji HMAC-SHA1. Chciałem sprawę rozwiązać przez użycie OPENNETCF, które mają ten algorytm zaimplementowany, ale niestety pojawiały się błędy których nijak nie mogłem rozwiązać, bo sypały je biblioteki CF-a.
Mobile development 5556 dni, 11 godzin, 8 minut temu 41 źrodło rozwiń
Jedną z największych bolączek w programowaniu w Compact Framework jest brak implementacji PointF dla platformy Windows Mobile. Mimo braku obsługi w rysowaniu obiektów przy użyciu float Point-a, sama struktura przydaje się w przekształceniach aby uniknąć w nich strat.
Mobile development 5557 dni, 20 godzin, 4 minuty temu 27 źrodło rozwiń
Samo XNA, nie oferuje nam klas pomocnych w obliczeniach związanych z fizyką. Co prawda istnieje możliwość wykrywania samych kolizji, ale to jak zachowają się obiekty po jej wykryciu, zależy już tylko od napisanego przez nas kodu. Chyba, że skorzystamy z gotowych bibliotek do tego służących. Na tapetę wziąłem najpopularniejszą XNA’ową bibliotekę OpenSource – JigLibX.Co można osiągnąć? Powołując się na filmy na stronie autorów, 2 przyk...
W jednym z poprzednich wpisów opisywałem identyfikację rozdzielczości VGA na urządzeniach Windows Mobile. Pisałem, że kontrolki .NET CE same dopasowują się do aktualnej wartości CurrentAutoScaleDimensions. Tak też działa PictureBox, jednak zawartość kontrolki nie skaluje się automatycznie. A więc jak rozwiązać ten problem?
Mobile development 5576 dni, 2 godziny, 12 minut temu 35 źrodło rozwiń
Coraz więcej urządzeń Windows Mobile dostępnych na rynku posiada ekrany o wysokich rozdzielczościach (VGA i więcej). Jeżeli właściwość AutoScaleMode na formie jest ustawiona na Dpi, twoje kontrolki zostaną dopasowane automatycznie do aktualnej rozdzielczości. Jednakże jeżeli pewne elementy rysujesz ręcznie jak np. grafiki albo używasz ImageList nie zostaną one dopasowane. A więc jak rozwiązać ten problem?
Mobile development 5577 dni, 23 godziny, 13 minut temu 29 źrodło rozwiń
Pisząc programy pod .NET Compact Framework Microsoft dostarcza z Windows Mobile SDK zestaw emulatora urządzenia i skórek pod różne rozdzielczości. Znudzony trochę nieciekawym wyglądem postanowiłem stworzyć własną skórkę. A skoro firma HTC udostępniła HTC Touch Pro2 do testów, wybór był oczywisty.
Mobile development 5583 dni, 5 godzin, 22 minuty temu 39 źrodło rozwiń
Przykład zastosowania LINQ do zmiany nazw wielu plików. Proszę sobie wyobrazić, że mam ok. 2000 takich plików: animacja (1).jpg animacja (2).jpg animacja (3).jpg ... animacja (100).jpg ... animacja (2000).jpg i chciałbym stworzyć z tych obrazów animacje poklatkową. Niestety program do robienia animacji nie rozumie, że powinien utworzyć film układając obrazki w kolejności numerów w nawiasach, tylko układa sortując wg. nazw. Tak samo z resztą jak metoda Directory.GetFiles():
May 12XNA - Programowanie Shaderów cz. 2 Witam w drugiej części tutorial poświęconego programowaniu shaderów i XNA stworzonego przez Petri Wilhelmsena. Dzisiaj będziemy dalej pracować nad programem z tutoriala 1. Urozmaicimy trochę równanie światła z którego korzystaliśmy tak aby dodać tzw. diffuse light. Diffuse light(światło rozproszone) Jak pamiętamy swiatło ambientowe ma następujące równanie: I = Aintensity * Acolor Diffuse light tworzymy dodając do poznanego równania światło kierunkowe: I ...
July 08XNA - Programowanie Shaderów cz. 3 Witam w trzeciej części tutorial poświęconego programowaniu shaderów w XNA. Dzisiaj zajmiemy się implementacją kolejnego z typów oświetlenia – Specular Lighting (światło odbite, będę używał także okreslenia specular). Algorytm będzie budowany na podstawie dwóch poprzednich tutoriali także radzę się z nimi zapoznać. Specular Lighting Do tej pory udało nam się uzyskać ładnie wyglądający, oświetlony model. Co jednak w przypadku, gdy chcemy wyrenderować obiekt, k...
Autor: Projekt przy którym obecnie pracuję jest tworzony w technologii ASP .NET 2.0 i z racji tego, że stoi na serwerze apache z nakładką mono_mod nie mogę używać w pełni ASP .NET 3.5 i ASP .NET AJAX 3.5. Jakiego więc używać silnika AJAX aby ożywić stronkę i dodać jej animuszu? Po wielu godzinach udało mi się skonfigurować mono aby używać ASP .NET AJAX 1.0. Jednak po wielu testach wydajnościowych postanowiłem oprzeć całą funkcjonalność o AJAX oferowany przez jQuery. Dlaczego? Może na początek małe ...
A po cóż taki krok? Powód jest prosty...
Popełniłem wpis o półprzezroczystych grafikach w .NET Compact Framework. Czas na opis realizacji rysowania grafik z pełnym wsparciem kanału alfa dla każdego pixla z osobna.
Mobile development 5606 dni, 20 godzin, 9 minut temu 60 źrodło rozwiń
Po opublikowaniu Microsoft Surface SDK postanowiłem się z nim zaznajomić i popełnić jakąś aplikację. Po obejrzeniu aplikacji do obsługi Twittera - Surface Twitter oczywisty wybór padł znowu na Blipa. Ale po kolei…