Pierwszy project MonoGame dla Windows 8 gotowy. Ale poprzednio wspomniałem, że obecna wersja MonoGame nie obsługuje XNA Content Pipeline. W tym poście podam rozwiązanie (mam nadzieję, że tylko tymczasowe) tego problemu, bo Content i assety są nam baaaardzo potrzebne. Ten post jest częścią serii poświęconej tworzeniu i portowaniu gier dla Windows Store w technologii XNA (MonoGame).
Strona głównaInne
Tagi:
.Net, content pipeline, games, MonoGame, SDK, Visual Studio, Visual Studio 2010, visual studio 2012, Windows 8, windows phone, windows store, windows store apps, XNA, xna content pipeline
Źródło:
poniat.wordpress.com
Dziel się z innymi:
Inne 3954 dni, 4 godziny, 17 minut temu 57 pokaż kod licznika zwiń
Polecamy
Najaktywniejsi w tym miesiącu
Nadchodzące wydarzenia
.Net
.net core
architektura
ASP .NET
asp.net
Asp.Net Core
ASP.NET MVC
Azure
C#
C# .NET
certyfikacja
certyfikat
cloud
csharp
daj sie poznac 2017
Daj się poznać
Daj Się Poznać 2017
dajsiepoznac
DDD
docker
dotnet
dsp2017
egzamin
Entity Framework
F#
git
JavaScript
jQuery
konferencja
Linq
mvc
MVVM
Narzędzia
performance
podcast
praca
programowanie
SharePoint
Silverlight
SQL
sql server
TDD
testy
Visual Studio
WCF
Windows
windows phone
WPF
Wzorce projektowe
Xamarin