Zaczęło się:) W trakcie rozwoju projektu przychodzą takie chwile, w których okazuje się bardziej lub mniej czy zespół dobrze się dogrywa i czy tworzony przez niego projekt faktycznie może osiągnąć sukces. Jednym z takich ważnych etapów dla nas jest właśnie start w konkursie DreamBuildPlay! Dla mniej wtajemniczonych - pragniemy poinformować, że końcem lutego wystartował konkurs Microsoftu w tworzeniu gier komputerowych w XNA (na platformę XBox).
Strona głównaUżytkownik
http://kamilhawdziejuk.blogspot.com/ | użytkownik
JComments LatestMain MenuStrona głównaDla programistów Home Jak wyświetlić w XNA polskie znaki używając klasy SpriteFont? Wpisany przez Damian Sobczak niedziela, 12 grudnia 2010 10:44 Witam wszystkich. To mój pierwszy post w ramach projektu roboczo nazwanego "Starcie wehikułów", ale nie będę owijał w bawełnę i od razu przejdę do rzeczy technicznych:) Każda gra, nawet najprostsza, musi mieć możliwość wyświetlania tekstu. Potrzebny jest on czy to do w...
Korzystając z obecnej popularności bloga chciałbym ogłosić nabór chętnych do kontynuacji projektu! Otóż, gra 3D, której fundamenty stworzyłem w technologii XNA na potrzeby konkursu „Daj się poznać”, a którą można sobie ściągnąć, zobaczyć i podejrzeć od strony kodu… potrzebuje wsparcia. Sam tego dalej w szybkim tempie nie rozwinę, a chciałbym. W skrócie – chciałbym stworzyć team, który mógłby rozwijać ze mną grę. Team chętnych projektantów/programistów i nie tylko takich osób, które chciałyby „po godzinac...
W grach komputerowych pisanych w XNA następuje wcześniejsze przetwarzanie danych takich jak: tekstury, modele czy dane muzyczne w celu weryfikacji ich poprawności i optymalizacji wykorzystania ich w kodzie (można ustawiać nawet poziom ich kompresji). Otóż, za wszystko odpowiada tzw. Content Pipeline, będący swojego rodzaju pośrednikiem pomiędzy danymi zewnętrznymi, a tymi wykorzystywanymi bezpośrednio w grach. Jak się okazuje bowiem, oprócz kodu… kompilowane są też dane, za co odpowiada tzw. Content Mana...