Strona głównaUżytkownik

http://kamilhawdziejuk.blogspot.com/ | użytkownik

http://kamilhawdziejuk.blogspot.com/
http://kamilhawdziejuk.blogspot.com/
312,16
3406 dni, 9 godzin, 20 minut temu
22 lipca, 2010
dotnetomaniak.pl

Zaczęło się:) W trakcie rozwoju projektu przychodzą takie chwile, w których okazuje się bardziej lub mniej czy zespół dobrze się dogrywa i czy tworzony przez niego projekt faktycznie może osiągnąć sukces. Jednym z takich ważnych etapów dla nas jest właśnie start w konkursie DreamBuildPlay! Dla mniej wtajemniczonych - pragniemy poinformować, że końcem lutego wystartował konkurs Microsoftu w tworzeniu gier komputerowych w XNA (na platformę XBox).

Tagi: gamedev, XNA, XNA 4.0
Dziel się z innymi:
Start w konkursie DreamBuildPlay

JComments LatestMain MenuStrona głównaDla programistów Home Jak wyświetlić w XNA polskie znaki używając klasy SpriteFont? Wpisany przez Damian Sobczak    niedziela, 12 grudnia 2010 10:44 Witam wszystkich. To mój pierwszy post w ramach projektu roboczo nazwanego "Starcie wehikułów", ale nie będę owijał w bawełnę i od razu przejdę do rzeczy technicznych:) Każda gra, nawet najprostsza, musi mieć możliwość wyświetlania tekstu. Potrzebny jest on czy to do w...

Tagi: XNA 4.0
Dziel się z innymi:
Jak wyświetlić w XNA polskie znaki używając klasy SpriteFont?

Windows 3491 dni, 6 godzin, 16 minut temu http://kamilhawdziejuk.blog... 131 źrodło rozwiń

Korzystając z obecnej popularności bloga chciałbym ogłosić nabór chętnych do kontynuacji projektu! Otóż, gra 3D, której fundamenty stworzyłem w technologii XNA na potrzeby konkursu „Daj się poznać”, a którą można sobie ściągnąć, zobaczyć i podejrzeć od strony kodu… potrzebuje wsparcia. Sam tego dalej w szybkim tempie nie rozwinę, a chciałbym. W skrócie – chciałbym stworzyć team, który mógłby rozwijać ze mną grę. Team chętnych projektantów/programistów i nie tylko takich osób, które chciałyby „po godzinac...

Tagi: C# .NET, gry, XNA
Dziel się z innymi:
Dalszy rozwój gry – wszyscy mile widziani:) Rekrutacja! «  Blog techniczny – postępy gry w XNA

Windows 3518 dni, 6 godzin, 27 minut temu http://kamilhawdziejuk.blog... 166 źrodło rozwiń

W grach komputerowych pisanych w XNA następuje wcześniejsze przetwarzanie danych takich jak: tekstury, modele czy dane muzyczne w celu weryfikacji ich poprawności i optymalizacji wykorzystania ich w kodzie (można ustawiać nawet poziom ich kompresji). Otóż, za wszystko odpowiada tzw. Content Pipeline, będący swojego rodzaju pośrednikiem pomiędzy danymi zewnętrznymi, a tymi wykorzystywanymi bezpośrednio w grach. Jak się okazuje bowiem, oprócz kodu… kompilowane są też dane, za co odpowiada tzw. Content Mana...

Tagi:
Dziel się z innymi:
Tekstury, modele, muzyka, dane…czyli Content Pipeline XNA «  Blog techniczny i nie tylko

Inne 3622 dni, 12 godzin, 44 minuty temu http://kamilhawdziejuk.blog... 51 źrodło rozwiń

11 rozdziałów książki "Programming Windows Phone 7" autorstwa Charlesa Petzolda do pobrania zupełnie za darmo.

Źródło: blogs.msdn.com
Dziel się z innymi:
Darmowy e-book o Windows Phone 7

Mobile development 3622 dni, 17 godzin, 19 minut temu fones 108 źrodło rozwiń

Najaktywniejsi

1
(32 895,6)
2
(32 816,53)
3
(27 178,29)
4
(21 178,88)
5
(20 336,33)
6
(13 018,14)
7
(10 512,51)
8
(9 775,28)
9
(8 388,28)
10
(6 822,96)
11
(6 214,22)
12
(5 393,84)
13
(4 127,41)
14
(4 026,73)
15
(3 908,07)
16
(3 599,64)
17
(3 448,35)
18
(3 318,39)
19
(3 224,66)
20
(3 173,43)