The need to constantly update your tests whenever you change production code is one of the arguments against unit testing. Sure, when you do a big refactoring tests will need to change, but smaller changes should not make you change all the tests. I will try to help you with this issue. Specifically I will try to help you make your setup code easier to maintain.
Strona głównaUżytkownik
trzyPe | użytkownik
Sztuka programowania 2174 dni, 13 godzin, 40 minut temu 63 źrodło rozwiń
Cleaner constructors with throw expressions in C# 7Posted by Lazy
Sztuka programowania 2768 dni, 14 godzin, 50 minut temu 104 źrodło rozwiń
How to find great IT books?Posted by Lazy
Sztuka programowania 2800 dni, 4 godziny, 12 minut temu 82 źrodło rozwiń
Top mentioned books on stackoverflow.comPosted by Lazy
Sztuka programowania 2825 dni, 14 godzin, 49 minut temu 114 źrodło rozwiń
Dzisiaj ABC, ale chyba warte przypomnienia. Wprowadzony w .NET 3.0 Initializer syntax jest bardzo wygodny. Pozwala skrócić zapis i spowodować, że kod jest trochę czytelniejszy. Jednak coraz częściej mam wrażenie, że przez niego programiści .NET zapomnieli o konstruktorach.
Architektura 3516 dni, 10 godzin, 10 minut temu 485 źrodło rozwiń
Poznajcie prosty sposób, aby dać odpocząć swoim dłoniom i trochę przyśpieszyć pisanie.
“Learn at least one new language every year” – The Pragmatic Programmer book. Late 2014 I have decided to learn F#. This is my first attempt at String Calculator Kata in F#.
Sztuka programowania 3576 dni, 24 minuty temu 155 źrodło rozwiń
W moich zamierzeniach ten temat miał być omówiony w jednej części, ale duża ilość komentarzy, pytań i uwag spowodowała, że powstała część druga. Istnienie drugiej (nieplanowanej) części posta mogłoby sugerować, że chcę się wycofać z części poglądów, które przedstawiłem w części pierwszej. Częściowo tak, ale nie w tę stronę co myślicie. Rzeczywiście zmieniłem zdanie, od dzisiaj będę pisał ToString() jeszcze częściej, tzn. dla każdej swojej klasy i struktury, nawet jeżeli tworzyłbym bibliotekę dla klienta...
Sztuka programowania 3594 dni, 14 godzin, 11 minut temu 289 źrodło rozwiń
Pomimo stosowania TDD każdemu z nas od czasu do czasu zdarza się debugować kod. Czy to lubimy, czy nie, czasem po prostu nie ma innego wyjścia. Ułatwiajmy sobie (i osobom, które odziedziczą kiedyś ten kod) debugowanie przez dodawanie ToString() do wszystkich swoich klas.
Sztuka programowania 3602 dni, 14 godzin, 15 minut temu 314 źrodło rozwiń
Z jednej z prezentacji nt. GIT-a dowiedziałem się, że posiada on coś co nazywa się Interactive staging. Pomyślałem, że czegoś takiego brakuje mi w codziennej pracy z duetem SVN/Tortoise SVN. Jak się jednak okazało i w Tortoise SVN od ostatniej wersji jest odpowiadająca temu funkcjonalność.
Przy okazji projektu DevMovies postanowiłem wypróbować bibliotekę ReactJS.NET. W tym poście znajdziecie kilka przemyśleń i uwag dotyczących ReactJS.NET zebranych w trakcie realizacji projektu.
Continuous Integration, Code Reviews, Test/Behaviour Driven Development, Automated User Acceptance Tests, FxCop, StyleCop, NDepend, Resharper i wiele wiele innych technik/narzędzi wykorzystywanych tylko po to, aby tworzyć lepszy kod. A często zapominamy, lub nie wiemy, o podstawowych sposobach na zapewnienie lepszej jakości kodu. Dzisiaj pokażę jak osiągnąć lepszy kod w 4 kliknięciach.
Sztuka programowania 3651 dni, 7 godzin, 8 minut temu 473 źrodło rozwiń
Skomplikowane aplikacje mogą wymagać skomplikowanego kodu. Jeżeli jego złożoność wynika ze złożoności modelowanego problemu to wszystko jest ok. Gorzej, jeżeli złożoność kodu wynika ze… złożoności kodu. W takim przypadku mówimy o złożoności przypadkowej.
Architektura 3724 dni, 15 godzin, 45 minut temu 310 źrodło rozwiń
Trafiłem ostatnio na tekst o nadużywaniu var. Przede wszystkim zafrapowało mnie użycie pojęcia „nadużywanie„, bo sugerowało, że podczas tworzenia kodu należałoby (oprócz wielu reguł) brać jeszcze pod uwagę czy danej konstrukcji nie używa się zbyt często (czyli nadużywa). Tylko jakie w takim razie powinno być kryterium umożliwiające stwierdzenie, czy coś jest nadużyciem, czy nie? Czy jeśli ...
Sztuka programowania 3818 dni, 32 minuty temu 345 źrodło rozwiń
Jednym z częściej opisywanych zagadnień na blogach programistycznych są wzorce projektowe. Często jednak ich opisy są bardzo krótkie, bez przykładów konkretnego zastosowania w prawdziwym kodzie, a czasem nawet niepoprawne. Dzisiaj przedstawię jak wykorzystanie wzorców projektowych może przyczynić się do ograniczenia powtórzeń w kodzie testów. Nie będzie to wprowadzenie do tych wzorców (opisanych setki razy w innych miejscach), ale opis moim zdaniem nietypowego ich zastosowania.
Sztuka programowania 3818 dni, 32 minuty temu 241 źrodło rozwiń
Chyba każdemu, kto pracował przez dłuższy czas z Resharperem, trudno sobie wyobrazić pracę bez tego dodatku do Visual Studio. Resharper ma wiele świetnych funkcji lecz dzisiaj chciałem podzielić się informacją o jednej z ostatnich jakie odkryłem...
Nigdy jakoś specjalnie nie lubiłem testów jednostkowych jednak każdy porządny programista dobrze wie, że to ważny aspekt wytwarzania oprogramowania. Dzięki testom jesteśmy w stanie bezpiecznie dokonywać zmian w kodzie właściwym – jeśli w wyniku refaktoryzacji zmienimy sposób działania aplikacji, testy przestaną „przechodzić”, wiemy więc od razu, że coś jest nie tak. ...
Sztuka programowania 3843 dni, 14 godzin, 20 minut temu 199 źrodło rozwiń
One of the greatest features of Resharper are Live Templates. They can speed up your code typing and help you focus only on what is most important (you don’t need to remember and retype anymore long ‘dull’ code constructions). Live Templates are similar to Visual Studio code snippets but are easier to define and introduce smart parameters that help you in faster code completion.
Bohaterem dzisiejszego odcinka jest prosta, jednak bardzo użyteczna, i jak się okazuje chyba mało znana metoda jednej z klas dostępnych w .NET Framework już od wersji 1.1.
Sztuka programowania 3843 dni, 14 godzin, 20 minut temu 533 źrodło rozwiń