Strona głównaUżytkownik

http://poslinski.net | użytkownik

http://poslinski.net
http://poslinski.net
1 384,38
1435 dni, 3 godziny, 19 minut temu
12 sierpnia, 2009
dotnetomaniak.pl

Po wydaniu kolejnej wersji BlipFace jeden z użytkowników napisał, że przydało by się aby BlipFace zapamiętywał położenie oraz rozmiar okna między uruchomieniami.  Po chwili szukania znalazłem post Erwyna van der Meera na temat Remembering window positions in WPF. Niestety zaprezentowane rozwiązanie zapamiętywało rozmiar oraz położenie jednego okna. Długo nie myśląc zmodyfikowałem rozwiązanie aby spełniało moje wymagania. Aby z niego skorzystać trzeba dodać dwie rzeczy do projektu:do kodu xaml definicji i...

Tagi: WPF
Źródło: eastgroup.pl
Dziel się z innymi:
Zapamiętywanie pozycji oraz rozmiaru okna w WPFie | Eastgroup.pl

Inne 5348 dni, 18 godzin, 6 minut temu http://poslinski.net 59 źrodło rozwiń

July 08XNA - Programowanie Shaderów cz. 3 Witam w trzeciej części tutorial poświęconego programowaniu shaderów w XNA. Dzisiaj zajmiemy się implementacją kolejnego z typów oświetlenia – Specular Lighting (światło odbite, będę używał także okreslenia specular). Algorytm będzie budowany na podstawie dwóch poprzednich tutoriali także radzę się z nimi zapoznać. Specular Lighting Do tej pory udało nam się uzyskać ładnie wyglądający, oświetlony model. Co jednak w przypadku, gdy chcemy wyrenderować obiekt, k...

Tagi: HLSL, shadery, XNA
Dziel się z innymi:
XNA - Programowanie Shaderów cz. 3 - Windows Live

Inne 5359 dni, 14 godzin temu http://poslinski.net 40 źrodło rozwiń

May 12XNA - Programowanie Shaderów cz. 2 Witam w drugiej części tutorial poświęconego programowaniu shaderów i XNA stworzonego przez Petri Wilhelmsena. Dzisiaj będziemy dalej pracować nad programem z tutoriala 1. Urozmaicimy trochę równanie światła z którego korzystaliśmy tak aby dodać tzw. diffuse light. Diffuse light(światło rozproszone) Jak pamiętamy swiatło ambientowe ma następujące równanie: I = Aintensity * Acolor Diffuse light tworzymy dodając do poznanego równania światło kierunkowe: I ...

Tagi: HLSL, shadery, XNA
Dziel się z innymi:
XNA - Programowanie Shaderów cz. 2 - Windows Live

Inne 5359 dni, 14 godzin temu http://poslinski.net 53 źrodło rozwiń

1 2

Najaktywniejsi w tym miesiącu