dotnetomaniak.pl - Najnowsze artykuły o .NET - Strona 348

Nie będę tłumaczył na polski powyższych nazw bo nie mam pojęcia jak to oficjalnie zostało nazwane. W każdym razie, cechą wspólną powyższych testów jest szybkość i pobieżność – stanowią one wstęp do prawdziwego, gruntowanego testowania. Poniżej kilka najważniejszych cech opisujących smoke test:Zwykle zautomatyzowany – np. w formie testu jednostkowego.Testuje każdą warstwę systemu pobieżnie. Sprawdza czy najważniejsze fragmenty systemu działają, nie wgłębiając się w logikę biznesową.Ma charakter horyzontal...

Tagi:
Dziel się z innymi:
Piotr Zieliński  » Blog Archive   » Smoke Test i Sanity Test

Inne 3766 dni, 13 godzin, 1 minutę temu pzielinski 36 źrodło rozwiń

Od jakiegoś czasu piszę aplikacje pod Windows Phone 7. Podczas testowania aplikacji na emulatorze zdziwiła mnie słaba wydajność emulatora. Na początku nie przywiązywałem do tego zbyt dużej wagi. Wiadomo... emulator. Jednak gdy podczas przeglądania przykładów aplikacji WP7 nawet proste aplikacje uruchamiane na emulatorze nie działały płynnie zacząłem się zastanawiać czy wszystko jest w porządku. Komputer, na którym pracuje ma już lata świetności za sobą (P83...

Dziel się z innymi:
Problem z wydajnością emulatora Windows Phone 7

Mobile development 3766 dni, 13 godzin, 1 minutę temu jdubrownik 98 źrodło rozwiń

W testach jednostkowych czasami warto testować również prywatne metody. Wynika to z zasady atomowości. Prywatne metody z reguły zawierają atomowe operacje, wykorzystywane potem w metodach publicznych. Jednym ze sposóbów jest użycie mechanizmu refleksji. W tym poście zajmiemy jednak się narzędziem publicize.exe, służącym do zmieniania modyfikatorów prywatnych na publiczne. Załóżmy, że mamy taką klasę:

Tagi:
Dziel się z innymi:
Testowanie prywatnych metod i pól – publicize.exe

Narzędzia 3766 dni, 13 godzin, 1 minutę temu pzielinski 55 źrodło rozwiń

Młody mężczyzna przyjeżdża do miasta. Jest całkiem przystojny, ma mało pieniędzy w portfelu, z łatwością nawiązuje kontakty z kobietami. Nie mówi wiele o swojej przeszłości, ale to raczej jasne, że spędził dużo czasu w bezdusznej, wielkiej korporacji. Jest naturalnie przyjazny i towarzyski, po cichu pewny siebie, ale nie arogancki. Dlatego łatwo mu chwytać się drobnych zleceń znalezionych na tablicy ogłoszeń w lokalnej Kawiarni...

Źródło: www.devblogi.pl
Dziel się z innymi:
devBlogi: Warstwa Abstrakcji Programistycznej

Inne 3766 dni, 15 godzin, 27 minut temu macko 115 źrodło rozwiń

Jak pisałem poprzednio, wykupiłem konto na Vipserv.org i przenoszę tam wszystkie swoje projekty (git, hg i svn) trzymane dotychczas na dysku. Poniżej kroki, które musiałem wykonać (na świeżej wirtualce z Windows) aby, mieć działający projekt zarządzany przez Redmine, a trzymany w Gicie.

Dziel się z innymi:
Maciej Aniserowicz | Konfiguracja środowiska do prowadzenia projektów na Vipserv.org

Inne 3767 dni, 6 godzin, 53 minuty temu gordon_shumway 111 źrodło rozwiń

Autor: Jakiś czas temu pisałem o TDD czyli o test driven development. Dzisiaj napiszę po co w ogóle bawić się w takie bezsensowne nadmiarowe rzeczy. Wikipedia definiuje to zagadnienie dosyć enigmatycznie: Test-driven development (TDD) jest techniką tworzenia oprogramowania zaliczaną do metodyk zwinnych (Agile). Pierwotnie była częścią programowania ekstremalnego (ang. extreme programming), lecz obecnie stanowi samodzielną technikę. Polega na wielokrotnym powtarzaniu kilku kroków:Najpierw programista pisz...

Źródło: www.benedykt.net
Dziel się z innymi:
TDD czyli Test Driven Development  | @rek online | Arkadiusz Benedykt

Inne 3768 dni, 15 godzin, 41 minut temu paduda 121 źrodło rozwiń

Ostatnio interesowała mnie sprawa użycia Unity razem z biblioteka MEFedMVV. Czemu w ogóle rozważałem taka kwestię? Otóż MEF pozwala jedynie zdefiniować na dwa sposoby jak dany obiekt ma być tworzony – czy będzie to jeden obiekt, czy obiekt będzie tworzony za każdym razem. Jeśli chcielibyśmy stworzyć jakieś bardziej zaawansowane reguły tworzenia obiektów (np. tworzenie nowego obiektu tylko dla danego wątku), wtedy musimy posłuż...

Tagi: MEF, MeFedMVVM, Unity
Dziel się z innymi:
MEFedMVVM – integracja z Unity « Damian Antonowicz

Narzędzia 3768 dni, 15 godzin, 41 minut temu gordon_shumway 49 źrodło rozwiń

Autor: W poprzednim wpisie opisany został algorytm, jakim można się kierować przy wypracowywaniu rozwiązania pozwalającego na interakcję myszy ze sceną 3D. W tym wpisie zaprezentowany zostanie gotowy kod w języku C# pozwalający na osiągnięcie założonego celu. Niniejszy wpis poza prezentacją różnych i niezależnych od konkretnego wykorzystania treści stanowi również opis pewnych zagadnień związanych z projektem Mesh Diagram 3D.Informacje dotyczące projektu oznaczone są etykietą MeshDiagram3D.W przygotowani...

Tagi: 3D, WPF
Dziel się z innymi:
[WPF 3D] Interakcja z myszą – gotowy kod C# [PL] |  Maciej Zbrzezny: Programowanie i Technologie

Windows 3768 dni, 15 godzin, 41 minut temu paduda 56 źrodło rozwiń

Buszując w internecie, a dokładnie po googlu, natrafiłem na bardzo ciekawą rzecz - Google Font API. Są to internetowe czcionki udostępnione przez giganta zupełnie za darmo. Ich użycie bądź zastosowanie na stronie www jest banalnie proste.

Źródło: kurzyniec.pl
Dziel się z innymi:
Łukasz Kurzyniec - Google Font API

Inne 3768 dni, 15 godzin, 41 minut temu lkurzyniec 60 źrodło rozwiń

Autor: O tym jak obracać obiekty (lub kamerę) w scenie 3D pisałem już jakiś czas temu w artykułach: „Transformacje i przekształcenia 3D” „Obracamy, przesuwamy, skalujemy? Kamerę (i nie tylko)”. W oparciu o opisane tam rozwiązania i przy pomocy kontrolek typu Slider, tworzona przeze mnie aplikacja (MeshDiagram3D), transformuje kamerę w scenie, przez co sprawia wrażenie transformacji sceny. Nie każdemu jednak spodoba się przesuwanie suwaków (Slider), niektórzy chcieliby pewnie obracać scenę, „łapiąc” za ob...

Tagi: 3D, WPF
Dziel się z innymi:
[WPF 3D][3DTools] Wirtualny Trackball 3D [PL] |  Maciej Zbrzezny: Programowanie i Technologie

Windows 3770 dni, 16 godzin, 32 minuty temu paduda 50 źrodło rozwiń

Niemal każdy program graficzny ma funkcjonalność: „dopasuj obraz do wielkości strony” (Zoom to fit, Auto-Zoom, itp ...). Zobaczmy jak można zrealizować taką funkcjonalność w programie pokazującym sceny 3D oparte o WPF 3D.

Tagi: 3D, WPF, WPF 3D, Zoom
Dziel się z innymi:
[WPF 3D] Dopasowanie wielkości sceny do aktualnego widoku na ekranie [PL] |  Maciej Zbrzezny: Programowanie i Technologie

Windows 3770 dni, 16 godzin, 32 minuty temu paduda 44 źrodło rozwiń

autor: Wykonywałem ostatnio skomplikowane akrobacje z bashem, plikiem /etc/rc.local, modułami kernela i innymi linuksowymi wynalazkami, aby uruchomić system spod znaku pingwina na swoim laptopie. Problem leżał w posiadaniu przezeń dwóch kart graficznych, działających w trybie hybrydowym, z których jedna (zintegrowana) działa zawsze, natomiast druga (zewnętrzna) budzi się na żądanie w celu obsłużenia bardziej skomplikowanych aplikacji graficznych i gier. Naturalnie Linux nie jest przygotowany do współprac...

Tagi: Powershell
Źródło: xion.org.pl
Dziel się z innymi:
xion.log » Triki z PowerShellem #17 – Stan baterii

Windows 3771 dni, 17 godzin, 29 minut temu macko 70 źrodło rozwiń

Modal dialog to okienko dialogowe w SharePoint 2010. Można chyba powiedzieć, że jest to odpowiednik ModalPopup z AJAX Control Toolkit dla SharePointa. Z tego co wyczytałem, to jest to iframe wewnątrz div, więc w takim okienku może się wyświetlić fragment htmla znajdujący się na aktualnej stronie, bądź zupełnie inna strona (inny URL). Aby wyświetlić przepiękny modal dialog należy wywołać javascriptową funkcję SP.UI.ModalDialog.showModalDialog(), do której można przekaz...

Tagi: SharePoint
Dziel się z innymi:
SharePoint 2010: Przykład z modal dialog

Office 3771 dni, 17 godzin, 29 minut temu paduda 57 źrodło rozwiń

Programik SPDisposeCheck pozwala sprawdzić, czy kod sharepointowy zawarty w jakiejś dllce nie będzie powodował wycieków pamięci z powodu niewywołania metody Dispose() na obiektach, które są IDisposable. Program można pobrać tutaj.

Tagi: SharePoint
Dziel się z innymi:
SPDisposeCheck

Narzędzia 3771 dni, 17 godzin, 29 minut temu paduda 20 źrodło rozwiń

NuGet (wcześniej NuPack) to menadżer pakietów przeznaczony dla Visual Studio 2010. Dzięki temu narzędziu można w prosty i szybki sposób dodać do projektu najnowsze wersje popularnych bibliotek i rozszerzeń (Elmah, NHibernate, Castle i wiele innych) bez konieczności mozolnego przedzierania się przez kilka (naście) stron www w poszukiwaniu potrzebnych komponentów. NuGet potrafi ściągnąć dany pakiet, dodać wszystkie wymagane pliki jako referencję do proj...

Dziel się z innymi:
NuGet - menadżer pakietów dla Visual Studio 2010

Narzędzia 3772 dni, 12 godzin, 27 minut temu jdubrownik 120 źrodło rozwiń

Autor: Tym razem nie będzie nic odkrywczego, a wpis ten jest raczej „ku pamięci”, abym nie musiał więcej razy tego szukać (a może jeszcze komuś się przyda ...). Otóż te wpis będzie poświęcony iloczynowi wektorowemu.Niniejszy wpis poza prezentacją różnych i niezależnych od konkretnego wykorzystania treści stanowi również opis pewnych zagadnień związanych z projektem Mesh Diagram 3D.Informacje dotyczące projektu oznaczone są etykietą MeshDiagram3D.Czemu potrzebowałem iloczynu wektorowego? Otóż w aplikacji,...

Tagi: 3D, WPF
Dziel się z innymi:
[WPF 3D] Wyznaczanie wektora prostopadłego, czyli iloczyn wektorowy [PL] |  Maciej Zbrzezny: Programowanie i Technologie

Windows 3772 dni, 12 godzin, 27 minut temu paduda 27 źrodło rozwiń

Większość aplikacji w jakich tworzeniu uczestniczyłem była aplikacjami webowymi. Postanowiłem zmierzyć się z innym zadaniem – aplikacją desktopową, która oparta będzie o dostępne w .NET mechanizmy. Nie jest to komercyjny projekt a poligon testowy polegający na określeniu architektury, zaprojektowaniu systemu i jego implemenacji. Wiadomo – teoria teorią, jednak dopiero zderzenie się w praktyce z poruszanymi zagadnieniami pozwala na nauczenie się czegokolwiek zdecydowanie skuteczniej. Tyle tytułem nudnego...

Źródło: andrzej.net.pl
Dziel się z innymi:
Wielopoziomowa aplikacja – nauka przez przykład | andrzej.net.pl

Windows 3772 dni, 19 godzin, 22 minuty temu gordon_shumway 300 źrodło rozwiń

autor: Pisałem wcześniej, że WPF 3D może być wykorzystane przy budowie interfejsów użytkownika, zastanówmy się więc jak można zapewnić interakcję sceny 3D z użytkownikiem. W tym artykule pokazane będzie jak można wyznaczyć wskazany myszą obiekt w scenie 3D. Niniejszy wpis poza prezentacją różnych i niezależnych od konkretnego wykorzystania treści stanowi również opis pewnych zagadnień związanych z projektem Mesh Diagram 3D.Informacje dotyczące projektu oznaczone są etykietą MeshDiagram3D.Aby zapewnić uży...

Tagi: 3D, mysz, WPF, WPF 3D
Dziel się z innymi:
[WPF 3D] Interakcja z myszą [PL] |  Maciej Zbrzezny: Programowanie i Technologie

Windows 3772 dni, 19 godzin, 22 minuty temu paduda 51 źrodło rozwiń

W czasie MTS wykłady prowadzili prelegenci z Polski i zagranicy. Konferencji towarzyszyły również laboratoria i warsztaty "Hands-on Labs". Uczestnicy mogli spotkać się z wystawcami MTS, czołowymi przedstawicielami branży IT. Swoje stanowisko miały również społeczności Microsoft (i było ono bardzo popularne).

Źródło: channel9.msdn.com
Dziel się z innymi:
Podsumowanie Microsoft Technology Summit 2010 - WIDEO - Channel9

Inne 3773 dni, 4 godziny, 30 minut temu fones 32 źrodło rozwiń

autor: Dzisiejszy wpis poświęcony będzie tematyce, którą powinienem był poruszyć już ładnych parę tygodni temu – testowaniu warstw dostępu do danych i logiki biznesowej. Zwlekałem z opisaniem tej części projektu, ponieważ planowałem zaprezentować również testy interfejsu użytkownika, których, koniec końców, wcale nie napisałem (pokusa oglądania aplikacji w akcji i sprawdzania wszystkiego własnoręcznie okazała się zbyt duża).

Tagi: NUnit, testy
Dziel się z innymi:
#ifdef TEST

Architektura 3773 dni, 4 godziny, 30 minut temu paduda 80 źrodło rozwiń

1 2... 346 347 348 349 350 351... 441 442

Najaktywniejsi

1
(32 895,6)
2
(32 816,53)
3
(27 178,29)
4
(21 178,88)
5
(20 336,33)
6
(13 018,14)
7
(10 531,65)
8
(9 775,28)
9
(8 728,31)
10
(6 837,96)
11
(6 214,22)
12
(5 393,84)
13
(4 157,41)
14
(4 026,73)
15
(3 908,07)
16
(3 599,64)
17
(3 448,35)
18
(3 318,39)
19
(3 224,66)
20
(3 221,45)