dotnetomaniak.pl

Strona głównaUżytkownik

godev | użytkownik

godev
godev
600,01
8 godzin, 33 minuty temu
5 lutego, 2018
dotnetomaniak.pl

Kontynuując tematykę kombinatorów. Dzisiaj o pewnym znanym słówku, bardzo popularnym formacie kompresji danych. Nie wiem jakim cudem trafił do Rx-owej rodziny. Być morze przytaczam złą aluzję. Ale o tym nieco dalej.

Dziel się z innymi:
Programowanie Reaktywne - Kombinatorzy - Zip.

Architektura 23 lutego 2018 17:17:20 GMT godev 0 spam? rozwiń

To już dwudziesty raz się spotykamy odnośnie Rx-owatych. Tydzień pomału dobiega końca. Taki i zbliżamy się do zakończenia serii postów dotyczących kombinatorów. Okazuje się, że rozpisałem się bardzo w tej podgrupie. W najgorszym wypadku nie zakończę na 30 postach :).

Programowanie Reaktywne - Kombinatorzy - Merge.

Architektura 18 godzin, 42 minuty temu godev 10 rozwiń

Krótko, bardzo krótko dzisiaj. A wszystko przez nadchodzące devwarsztaty.pl. Będę debiutował. Stres, strach przed oczami... Bla bla bla pora trochę napisać o Rx tak mało ostatnio poruszałem ten temat na tym blogu;) Dzisiaj kolejny operator związany z kombinowaniem. Zapraszam!

Programowanie Reaktywne - Kombinatorzy - Ambiguous.

Architektura 18 godzin, 42 minuty temu godev 13 rozwiń

Dzisiaj kolejny operatorek pozwalający na kombinowanie ze strumieniami. Tym razem taki co to potrafi się wepchnąć do kolejki i być na początku. Jak to i w życiu bywa co nie jest odpowiednim zachowanie. Jednak w przypadku programowania z wykorzystaniem Rx-ów jak najbardziej.

Programowanie Reaktywne - Kombinatorzy - Start With.

Architektura 18 godzin, 42 minuty temu godev 12 rozwiń

Dzisiaj ponownie poruszymy temat kombinowania na strumieniach. Tym razem posłużymy się operatorem Repeat. Jak sama nazwa wskazuję będziemy się powtarzać :). Operatory są dość proste co nie znaczy, że nie są potężnym narzędziem w całej rodzinie Rx-ów.

Programowanie Reaktywne - Kombinatorzy - Repeat.

Architektura 1 dzień, 16 godzin, 55 minut temu godev 7 rozwiń

Dzisiejszy post, tak jak i kilka następnych będzie dotyczył kombinowania. Będziemy korzystać z wielu strumieni publikujących dane tego samego typu do łączenia ich w jedną całość.

Dziel się z innymi:
Programowanie Reaktywne - Kombinatorzy - Concat.

Architektura 2 dni, 18 godzin, 34 minuty temu godev 5 rozwiń

Dzisiejszy post jest szczególny, gdyż to 15 post składający się na wyzwanie jakie podjąłem. Półmetek jest. Wiele pracy już zostało włożone, jeszcze więcej przede mną. Dziękuję wszystkim czytelnikom, i mam nadzieję, że udało mi się komuś pomóc.

Programowanie Reaktywne - Łap To! - ConsoleKey.

Architektura 2 dni, 6 godzin, 54 minuty temu godev 8 rozwiń

Krakałem, krakałem o pechu i wykrakałem. Miało być tak szybko z drugim marudą, a tu się pojawiły problemy jakich wcześniej nie przewidziałem. Otóż drugi maruda działa na innej zasadzie. Marudzi ale przy braniu. I tutaj pojawił się problem. Bierzemy pierwsze kilka publikacji na strumień.

Dziel się z innymi:
Programowanie Reaktywne - Marudzimy - Take.

Architektura 2 dni, 6 godzin, 54 minuty temu godev 17 rozwiń

Po wczorajszym sowitym poście, dzisiaj trochę przystopujemy. Będzie krócej. Poruszymy tematykę marudzenia ;). Marudzić można na dwa sposoby. Albo że się coś chcę albo nie! Na początek pomarudzimy że czegoś nie chcemy, zapraszam!

Programowanie Reaktywne - Marudzimy - Skip. | godevblog.github.io

Architektura 4 dni, 17 godzin, 39 minut temu godev 13 rozwiń

Z okazji Walentynek dzisiaj pojawi się głównie w kodzie coś ekstra. Zapraszam do kompilacji i obserwacji. Natomiast post poświęcony będzie budowaniu własnej klasy publikującej dane. W tym celu idąc krok dalej stworzyłem bibliotekę RXlib z jakiej będziemy jeszcze korzystać.

Programowanie Reaktywne - Tworzymy dane - Własna klasa publikująca.

Architektura 4 dni, 17 godzin, 39 minut temu godev 25 rozwiń

Dzisiaj poznamy coś nowego, jednak skorzystamy z czegoś starego. Jako inicjatory generowania danych będziemy korzystać jeszcze wielokrotnie z Timer-ów. Bardzo dobrze sprawdzają się jako taki niewolnik, który będzie robił co mu karzemy. “Daj mi tyle i tyle co tyle”.

Programowanie Reaktywne - Tworzymy dane - Generators.

Architektura 2 dni, 18 godzin, 34 minuty temu godev 20 rozwiń

To już ostatni post z rodziny timer-owatych. Omówione zostaną dwa proste operatory. Ale co ważniejsze, zaimplementujemy kolejne dwa własne. Rx oparty jest o rozszerzone metody, dlatego bardzo łatwo jest dodać kolejne potrzebne "stworki".

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Timestamp/TimeInterval.

Architektura 4 dni, 17 godzin, 39 minut temu godev 35 rozwiń

Jazda z koksem… Dzisiaj poruszymy tematykę - kolejnego operatora związanego z czasem. Hurra… :| Znowu?? To jednak ...

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Throttle.

Architektura 8 dni, 16 godzin, 32 minuty temu godev 30 rozwiń

Zapewne każdy naukowiec lubi się bawić próbkami. Jako programista także jestem naukowce. Testuję, próbuje. Eksperymentuje cały czas z nowymi ...

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Sample.

Architektura 7 dni, 16 godzin, 43 minuty temu godev 65 rozwiń

Dzisiaj na tapetę coś prostego. Bazujując na operatorze Interval. Złapiemy ogon niczym w filmach szpiegowskich. A nawet wiele…Observable.Delay Do przepisu będziemy...

Dziel się z innymi:
Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Delay.

Architektura 8 dni, 16 godzin, 32 minuty temu godev 21 rozwiń

Dużo tych operatorów na klasie Observable powiązanych z czasem można znaleźć w bibliotece Rx-ów. Dzisiaj zajmiemy się dość ciekawym tworem, dzięki któremu możemy operować strumieniami nic...

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Buffer.

Architektura 10 dni, 14 godzin, 14 minut temu godev 54 rozwiń

Po uporządkowaniu pewnych kolejnych spraw. Pora na kolejny obiekt, jaki możemy obserwować. Wchodzący w skład timerów. Tym razem chodzi o uproszczoną werjse Observable.Timer…Interval

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Interval

Architektura 10 dni, 14 godzin, 14 minut temu godev 51 rozwiń

Trochę czasu już upłynęło… Warto by było przyswoić pewne dodatkowe informacje procesie zapisu na strumienie.

Dziel się z innymi:
Programowanie Reaktywne - Nie zapominaj - Subscribe.

Architektura 9 dni, 14 godzin, 9 minut temu godev 87 rozwiń

Artykuł ten jest częścią serii arykułów na temat Programowania reaktywnego. AgendaWstępZabawa z czasem - Timer

Dziel się z innymi:
Programowanie Reaktywne - Kto za tym stoi? - Sheduler. | godevblog.github.io

Architektura 12 dni, 15 godzin, 1 minutę temu godev 117 rozwiń

Szkolenia SecurITum

marzec

09.
Wroc#
Wrocław
12.
13.
Dodaj nowe Zobacz wszystkie

Najaktywniejsi

1

Paweł Łukasik (32 867,57)

2

macko (32 816,53)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 391,13)

8

Damian (9 450,13)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 807,95)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 798,06)

15

dpawlukiewicz (3 451,73)

16

spetz (3 418,34)

17

jedmac (3 318,39)

18

http://jakub-flor... (3 224,66)

19

AdrianBystrek (3 155,79)

20

CaMeL (2 954,87)