dotnetomaniak.pl - Najnowsze artykuły o .NET - Strona 285

Opublikowano Ostatnio pisałem o Web Essentials 2012 dzięki, któremu możemy szybko i łatwo generować klasy na podstawie json-a a dzisiaj zobaczymy co jeszcze daje dodatek Web Essentials 2012. W plikach CSS mamy dodatkowe menu Web Essentials:  Minify selection – minimalizuje naszego css-a (w MVC4 można to również zrobić za pomocą bundle-s ale nie każdy używa przecież MVC)Remove Duplicate Properties – usuwa powielone właściwości. Bardzo przydatne jeśli nad css-em pracuje więcej niż jedna osoba lub css...

Źródło: www.benedykt.net
Dziel się z innymi:
Web Essentials 2012– obowiązkowe narzędzie dla programistów webowych

Narzędzia 3083 dni, 18 godzin, 2 minuty temu arek 177 źrodło rozwiń

Niniejszy post opisuje sposób stworzenia nawigacji na stronie ASP.NET bez efektu przeładowania całej strony

Tagi: .Net, asp.net
Dziel się z innymi:
Programowanie: Asynchroniczna nawigacja w ASP.NET za pomocą UpdatePanel i WebUserControls.

Web 3083 dni, 18 godzin, 2 minuty temu http://frymus.blogspot.com/ 90 źrodło rozwiń

Implementing RAII (Resource Acquisition Is Initialization) in C# using Castle.DynamicProxy and how to proxy iterator (IEnumerable).

[EN] Fun with Castle.DynamicProxy – Part II « Just A Programmer

Architektura 3083 dni, 18 godzin, 2 minuty temu http://orientman.wordpress.... 71 źrodło rozwiń

Używam bardzo popularnego narzędzia Azure Storage Explorer, który pozwala w prosty sposób sterować rzeczami jakie mamy w Azure Storage. Od pewnego czasu całą zawartość statyczną stron PlaceChallenge wynoszę z hostowania pod serwerem aplikacyjnym (IIS/Apache) do magazynu danych Storage, który oferuje chmura Azure. Jest to bardzo wygodna opcja, ponieważ prócz znacznego poprawienie wydajności samej aplikacji (serwera aplikacyjnego) zdejmując z niego obowiązek hostowania plików i utrzymywania połączeń z pr...

Tagi: Azure
Źródło: marcinborecki.pl
Dziel się z innymi:
Content/Type w Azure Storage–uważaj! « Marcin Borecki – Dev's Life

Narzędzia 3083 dni, 18 godzin, 2 minuty temu mborecki 38 źrodło rozwiń

Przyjrzyjmy się następującemu fragmentowi kodu:publicclass SampleClass { privateint _value =10; } W rzeczywistości zostanie wygenerowany konstruktor, ustawiający pole value na 10. Kod IL:.method public hidebysig specialname rtspecialname instance void .ctor() cil managed { .maxstack 8 L0000: ldarg.0 L0001: ldc.i4.s 10 L0003: stfld int32 SampleClass::value L0008: ldarg.0 L0009: call instance void [mscorlib]System.Object::.ctor() L000e: nop L_000f: ret } Na...

Tagi: C#, konstruktor, pola
Dziel się z innymi:
Piotr Zieliński » Inicjalizacja pól a konstruktory

Sztuka programowania 3083 dni, 18 godzin, 2 minuty temu pzielinski 63 źrodło rozwiń

Załóżmy, że posiadamy tabelę, która może być w relacji jeden do jednego do innej tabeli lub tej relacji nie posiadać. [...] Dobrze byłoby narzucić odpowiednie ograniczenia na tego typu tabelę, czyli zabezpieczyć przed możliwością przyporządkowania do dwóch wierszy tego samego wiersza z tabeli przyporządkowywanej...

Źródło: paskol.robi.to
Dziel się z innymi:
Me z .NET tete-a-tete » Mieć unikalne wartości w nieunikalnej nicości

Bazy danych i XML 3083 dni, 18 godzin, 2 minuty temu PaSkol 81 źrodło rozwiń

Tworząc na platformę Windows Embedded Compact (Windows CE) oraz Windows Embedded Handheld (Windows Mobile) programista .NET nie ma zbyt dużego wyboru. Komplet Visual Studio 2008 i .NET 2/3.5 CF jest standardem. Co prawda VS2008 to całkiem solidny kombajn z którym można żyć w zgodzi (zresztą robię to codziennie :)). Nie zmienia to jednak faktu, że nowsze wersje są po prostu lepsze.

Dziel się z innymi:
.NET Adventure with reVis: VS2012 w świecie Embedded i .NET 3.9 CF

Narzędzia 3083 dni, 18 godzin, 2 minuty temu psz750 25 źrodło rozwiń

Jestem zwolennikiem terminologii angielskiej, czyli wszystkie identyfikatory w kodzie są w tym właśnie języku. Dzięki temu kod rzeczywiście jest samodokumentujący się, bo nie dławi go dysonans angielskiej składni i polskiej terminologii, który nieodwołalnie prowadzi do identyfikatorów typu „ponglish„, np. BeforeZapisz, RestoreZasoby...

Me z .NET tete-a-tete » Wymóg angielskiej terminologii uderza rykoszetem w dialogi

Sztuka programowania 3084 dni, 8 godzin, 12 minut temu PaSkol 131 źrodło rozwiń

Opublikowano Rozmowa z pewnym developerem: ja: a tu jest ta książka ja: http://www.charlespetzold.com/phone/index.html ja: czytałeś ją ? on: mam pdfa ja: a czytałeś ją ?? on: a powiedz mi kiedy Ręce opadają.Posiadanie książki/pdf-a/ebooka nie jest równoznaczne z przyswojeniem w niej zawartej wiedzy. Niestety dyfuzja tutaj nie działaW naszym zawodzie trzeba znaleźć czas na czytanie książek. Kup kindla i czytaj choćby w toalecieNie czytam książek w pracy, czytam je po pracy (choćby patrz pu...

Źródło: www.benedykt.net
Dziel się z innymi:
Rozmowa z pewnym developerem o czytaniu książek

Inne 3085 dni, 19 godzin, 1 minutę temu arek 258 źrodło rozwiń

JSON-a pełno wszędzie ale jeśli jeszcze się jakimś trafem z nim nie spotkałeś to warto poczytać co to jest json. Jeśli natomiast głowisz się jak z jsona wygenerować klasy to masz mamy kilka możliwości: klepiemy mozolnie kod lub szukamy jakiegoś generatorka który to zrobi lub….. wklejamy przykładowego jsona do Visual Studio 2012. i tak oto z przykładowego JSON-a z wikipedii (link na początku) otrzymujemy: szybko i wygodnie, szybciej się nie da.   Jeśli nie widzisz w menu Paste JS...

Źródło: www.benedykt.net
Dziel się z innymi:
Jak stworzyć obiekty na podstawie JSON-a

Narzędzia 3085 dni, 19 godzin, 1 minutę temu arek 173 źrodło rozwiń

Pierwszy project MonoGame dla Windows 8 gotowy. Ale poprzednio wspomniałem, że obecna wersja MonoGame nie obsługuje XNA Content Pipeline. W tym poście podam rozwiązanie (mam nadzieję, że tylko tymczasowe) tego problemu, bo Content i assety są nam baaaardzo potrzebne. Ten post jest częścią serii poświęconej tworzeniu i portowaniu gier dla Windows Store w technologii XNA (MonoGame).

XNA Content Pipeline w MonoGame | Wojciech Poniatowski [PL]

Inne 3085 dni, 19 godzin, 1 minutę temu poniat 57 źrodło rozwiń

Wiemy już czym jest MonoGame i jak je zainstalować więc czas na utworzenie pierwszego projektu. Ten post jest częścią serii poświęconej tworzeniu i portowaniu gier dla Windows Store w technologii XNA (MonoGame).

Pierwszy projekt MonoGame dla Windows 8 | Wojciech Poniatowski [PL]

Windows 3085 dni, 19 godzin, 1 minutę temu poniat 50 źrodło rozwiń

Opublikowano Wczoraj pisałem o rewelacyjnej konferencji DevDay. Dzisiaj link do prezentacji: Scotta Hanselmana „It’s not what you read, it’s what you ignore” (o którym pisałem już tutaj) oraz Grega Younga „How to get productive in a project in 24h” Oczywiście nie jest to zapis z DevDay, ale prezentacje te same, więc do czasu aż organizatorzy nie opublikują filmów, możecie zobaczyć o czym mówili Ci dwaj Panowie. Miłego oglądania To też może Cię zainteresować:DevDay–konferencja na którą mogę jeź...

Tagi: dev day, video
Źródło: www.benedykt.net
Dziel się z innymi:
Wideo prawie z DevDay

Inne 3085 dni, 19 godzin, 1 minutę temu arek 39 źrodło rozwiń

Opublikowano Jeden z bardziej dla mnie zaskakujących wykładów z tegorocznego ABB DevDay  to HTTP Caching 101. Zaskakujących bo nie znałem wcześniej wykładowcy a sama tematyka szczerze powiedziawszy nie należy do zbyt ciekawych. Nie sądziłem jednak, tam jest tyle TEGO. Osobiście otwało mi oczy na kilka spraw. Poniżej znajduje się zapis z wykładu HTTP Caching 101 na Oredev 2012 czyli jak we wcześniejszy wpisie, tematyka ta sama, wykład ten sam tylko zapis z innej konferencji. Mam nadzieję, że przyda się ...

Tagi: dev day, video
Źródło: www.benedykt.net
Dziel się z innymi:
HTTP Caching 101 – wideo prawie z DevDay

Web 3085 dni, 19 godzin, 1 minutę temu arek 35 źrodło rozwiń

W dzisiejszym wpisie chciałbym przyjrzeć się trochę bardziej tablicom i interfejsom jakie implementują. Zaglądając do dokumentacji dowiemy się, że Array implementuje:[SerializableAttribute] [ComVisibleAttribute(true)] publicabstractclass Array : ICloneable, IList, ICollection, IEnumerable, IStructuralComparable, IStructuralEquatable IEnumerable nie powinno wydawać się dziwne ponieważ oczekujemy od tablic możliwości dostępu do elementów poprzez foreach:int[] numbers =new[] { 5, 2, 52, 5 }; foreach...

Tagi: C#, tablice
Dziel się z innymi:
Piotr Zieliński » Tablice – rzutowanie

Inne 3086 dni, 18 godzin, 30 minut temu pzielinski 106 źrodło rozwiń

We wcześniejszym wpisie pisałem już o projekcie MonoGame. Dzisiaj przyszedł na wskazówki dotyczące instalacji tego dobrodziejstwa. Normalnie bym to pominął, ale sam miałem kilka problemów więc abyś nie tracił czasu na szukanie rozwiązania, zebrałem wszystko w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz prawidłową kolejność odpowiednich SDK wraz z linkami.

Instalacja MonoGame dla Windows 8 | Wojciech Poniatowski

Windows 3086 dni, 18 godzin, 30 minut temu poniat 38 źrodło rozwiń

Wraz z pojawieniem się nowego Visual Studio, Microsoft zaprezentował nowy język skryptowy. Z dużym zainteresowaniem przeczytałem o tym na blogu Somy Somesagar'a i postanowiłem przyjrzeć się temu tematowi trochę bliżej. Jak można przeczytać na stronie projektu - www.typescriptlang.org, jest to język skryptowy, stworzony z myślą o tworzeniu dużych aplikacji. To tak na prawdę "nakładka" na JavaSCript- pozwala na tworzenie silnie typowanego, obiektowego kodu, który następnie kompilowany jest do tradycyjnego...

Dziel się z innymi:
burczu programator - blog: TypeScript - pierwsze wrażenia

Web 3090 dni, 4 godziny, 55 minut temu burczu 171 źrodło rozwiń

Dziś mały eksperyment. Chciałbym pokazać jaki jest faktycznie spadek wydajności jeśli zachodzi potrzeba boxing’u i unboxing’u. Wiele o tym ostatnio pisałem ale nie pokazałem najważniejszego – liczb opisujących wydajność.  Na początek porównanie boxing z unboxing:privatestaticvoid TestBoxingAndUnboxing() { object boxedValue =null; // boxing Stopwatch stopwatch = Stopwatch.StartNew(); for (int i =0; i < iterations;="" i++)="" {="" int="" unboxed="(int)" boxedvalue;="" }="" stopwatch.stop();="" ...

Tagi: boxing, C#, unboxing
Dziel się z innymi:
Piotr Zieliński » Boxing, unboxing–test

Sztuka programowania 3090 dni, 4 godziny, 55 minut temu pzielinski 90 źrodło rozwiń

Witajcie! zapraszamy na dwunasty odcinek codingtv(); Dzisiaj kontynuujemy prace nad instalatorem – tworzymy mechanizm do tworzenia schematu bazy danych. Zapraszamy do oglądania i czekamy na Wasze komentarze!

12. Instalator – część 2 | codingtv - video-blog programistyczny

Web 3090 dni, 4 godziny, 55 minut temu lukaszgasior 69 źrodło rozwiń

Wreszcie znalazłem czas by zająć się MonoGame dla Windows Store apps. Ten post jest wstępem do kilku następnych wpisów poświęconych tworzeniu i portowaniu gier dla Windows Store.

MonoGame na Windows 8 | Wojciech Poniatowski [PL]

Windows 3090 dni, 4 godziny, 55 minut temu poniat 105 źrodło rozwiń

1 2... 283 284 285 286 287 288... 444 445

Najaktywniejsi

1
(32 895,6)
2
(32 816,53)
3
(27 178,29)
4
(21 178,88)
5
(20 336,33)
6
(13 018,14)
7
(10 531,65)
8
(9 775,28)
9
(8 851,31)
10
(6 837,96)
11
(6 214,22)
12
(5 393,84)
13
(4 157,41)
14
(4 026,73)
15
(3 908,07)
16
(3 599,64)
17
(3 448,35)
18
(3 318,39)
19
(3 224,66)
20
(3 221,45)