Dziś o animacjach. Chyba jednej z ciekawszych i rozbudowanej nowości, która pojawiła się w WPF'ie. Dzięki animacjom, nawet zieloni w tym temacie developerzy mogą stworzyć poruszające się interface'y. Animacje tworzy się w dosyć intuicyjny sposób, ale po kolei.
Strona głównaUżytkownik
paduda | użytkownik
Artykuł opisuje zagadnienia związane z równoczesnym dostępem do wspólnych elementów przez wiele wątków oraz możliwe konflikty - w języku C#. Nie znajdziecie tu natomiast podstaw wielowątkowości w C#, zakładam iż te są już znane. Przykłady napisane jako proste aplikacje konsolowe – krótkie i zwięzłe bez nadmiaru niepotrzebnych informacji (jednak na tyle samodzielne, że można je bez problemu odpalić przez zwykłe skopiowanie).
Programowanie rozproszone 5651 dni, 11 godzin, 7 minut temu 149 źrodło rozwiń
Artykuł omawia czynności, które pozwalają na przyspieszenie generowania dokumentacji przy użyciu Sandcastle.
Jest… super irytujące :) a dokładnie mówiąc IMO jest Bugiem. Normalnie jak macie pole tekstowe, na którym nie ma fokusu, i klikniecie zaznaczanie tekstu od końca to zaczniecie tekst zaznaczać od końca… w VS2010 przy deklaracji projektu jest na odwrót. Jak klikniecie na pole od końca to zaznacza się tekst od początku. To samo tyczy możliwości zmiany tekstu w połowie pola. Znów wasz kursor powędruje na początek.
Standard i powiązane z nim specyfikacje OPC Unified Architecture (OPC UA) powstawały przez pięć lat, w lutym tego roku zostały wreszcie opublikowane. Niemal od samego początku prac nad specyfikacjami trwały prace grupy "Early Adopters", której zadaniem było zaimplementowanie OPC UA w prawdziwym oprogramowaniu. Jako platforma, wybrana została platforma .NET, a język to C#. W ten sposób powstał pakiet SDK, który w zeszłym miesiącu (2009-03-22) udostępniony został na stronach OPC Foundation. Aby ułatwić im...
Programowanie rozproszone 5731 dni, 8 godzin, 3 minuty temu 65 źrodło rozwiń
Maciej Zbrzezny omawia różnice pomiędzy kodem zarządzalnym i niezarządzalnym oraz sposoby komunikacji między nimi. Tekst jest podzielony na części i po teoretycznym wstępie przedstawione są przykłady wywołań między-platformowych. Artykuł opisuje również możliwości tworzenia i obsługi elementów COM/DCOM z poziomu platformy .NET, a kończy się przykładami opisującymi możliwości implementacji technologii OPC na platformie .NET.