Dziś o animacjach. Chyba jednej z ciekawszych i rozbudowanej nowości, która pojawiła się w WPF'ie. Dzięki animacjom, nawet zieloni w tym temacie developerzy mogą stworzyć poruszające się interface'y. Animacje tworzy się w dosyć intuicyjny sposób, ale po kolei.
Strona głównaUżytkownik
paduda | użytkownik
Artykuł opisuje zagadnienia związane z równoczesnym dostępem do wspólnych elementów przez wiele wątków oraz możliwe konflikty - w języku C#. Nie znajdziecie tu natomiast podstaw wielowątkowości w C#, zakładam iż te są już znane. Przykłady napisane jako proste aplikacje konsolowe – krótkie i zwięzłe bez nadmiaru niepotrzebnych informacji (jednak na tyle samodzielne, że można je bez problemu odpalić przez zwykłe skopiowanie).
Programowanie rozproszone 5410 dni, 21 godzin, 11 minut temu 143 źrodło rozwiń
Artykuł omawia czynności, które pozwalają na przyspieszenie generowania dokumentacji przy użyciu Sandcastle.
Jest… super irytujące :) a dokładnie mówiąc IMO jest Bugiem. Normalnie jak macie pole tekstowe, na którym nie ma fokusu, i klikniecie zaznaczanie tekstu od końca to zaczniecie tekst zaznaczać od końca… w VS2010 przy deklaracji projektu jest na odwrót. Jak klikniecie na pole od końca to zaznacza się tekst od początku. To samo tyczy możliwości zmiany tekstu w połowie pola. Znów wasz kursor powędruje na początek.
Standard i powiązane z nim specyfikacje OPC Unified Architecture (OPC UA) powstawały przez pięć lat, w lutym tego roku zostały wreszcie opublikowane. Niemal od samego początku prac nad specyfikacjami trwały prace grupy "Early Adopters", której zadaniem było zaimplementowanie OPC UA w prawdziwym oprogramowaniu. Jako platforma, wybrana została platforma .NET, a język to C#. W ten sposób powstał pakiet SDK, który w zeszłym miesiącu (2009-03-22) udostępniony został na stronach OPC Foundation. Aby ułatwić im...
Programowanie rozproszone 5490 dni, 18 godzin, 7 minut temu 63 źrodło rozwiń
Maciej Zbrzezny omawia różnice pomiędzy kodem zarządzalnym i niezarządzalnym oraz sposoby komunikacji między nimi. Tekst jest podzielony na części i po teoretycznym wstępie przedstawione są przykłady wywołań między-platformowych. Artykuł opisuje również możliwości tworzenia i obsługi elementów COM/DCOM z poziomu platformy .NET, a kończy się przykładami opisującymi możliwości implementacji technologii OPC na platformie .NET.