W części 1 przedstawiłem ogólny zarys naszego modułu lokalizacyjnego. W tej części zajmiemy się formatem pliku xml z zasobami językowymi oraz deserializacją i przechowywaniem danych. Na koniec pokażę jak identyfikować na dysku interesujące nas pliki.
Strona głównaUżytkownik
tmalesza | użytkownik
Architektura 4793 dni, 17 godzin, 32 minuty temu 79 źrodło rozwiń
← Pierwsza aplikacja w Windows Phone MarketplaceLokalizacja UI z wykorzystaniem plików XML i mechanizmu refleksji – Część 2 →Lokalizacja UI z wykorzystaniem plików XML i mechanizmu refleksji – Część 1Opublikowano12 września 2011, autor:Tomasz Malesza W tym oraz kilku następnych artykułach przedstawię w jaki sposób można zbudować prosty moduł umożliwiający zmianę języka interfejsu użytkownika w trakcie działania programu. W dowolnym momencie (po instalacji na komputerze docelowym) będzie można dołożyć kol...
Architektura 4793 dni, 17 godzin, 32 minuty temu 60 źrodło rozwiń