Strona głównaUżytkownik

landeeyo | użytkownik

landeeyo
landeeyo
365,06
1080 dni, 13 godzin, 15 minut temu
26 lipca, 2019
dotnetomaniak.pl

Kto z nas nie słyszał o regule DRY? Zastanawialiście się jednak, czy złote zasady w programowaniu są wieczne? Co jeśli reguła DRY nie jest już aktualna?

Źródło: kalkus.dev
Dziel się z innymi:
DRY is dead | O programowaniu

Sztuka programowania 1866 dni, 19 godzin, 54 minuty temu landeeyo 307 źrodło rozwiń

Programista 10x to osoba, której wydajność jest dziesięciokrotnie większa od przeciętnego inżyniera oprogramowania. Niektórzy nie wierzą, że jest to możliwe, inni twierdzą, że sami są programistami 10, a nawet 100x. Czy programista 10x istnieje? Jak zostać programistą 10x?

Źródło: kalkus.dev
Dziel się z innymi:
Programista 10x - kim jest, jak zostać programistą 10x?

Sztuka programowania 1887 dni, 19 godzin, 25 minut temu landeeyo 213 źrodło rozwiń

Za górami, za lasami, za siedmioma routerami, był sobie projekt. Był dobry. Deadline był odległy, a budżet zatwierdzony. Zespół liczny, doświadczony. Pomysł na produkt miał ręce i nogi. Co mogło pójść nie tak?

Tagi: Agile, scrum
Źródło: kalkus.dev
Dziel się z innymi:
Project managerowie go nienawidzą! Programista z korpo odkrył jeden prosty trik jak wysadzić projekt w powietrze przy użyciu Jiry. – O programowaniu

Inne 1919 dni, 19 godzin, 50 minut temu landeeyo 263 źrodło rozwiń

Nie da się pisać czystego kodu nie znając dobrze angielskiego. Dominacja technologiczna krajów anglosaskich sprawiła, że zarówno w komunikacji morskiej, jak i lotniczej językiem oficjalnym stał się angielski. To samo wydarzyło się z technologią informacyjną. Wszystkie omal języki programowania składają się z słów kluczowych wyrażonych w języku Shakespeare’a. Komendy, które wpisujemy w konsoli to również słowa angielskie. Chcemy tego, czy nie – językiem branży IT jest język angielski...

Źródło: kalkus.dev
Dziel się z innymi:
Język angielski, czyli najważniejszy język programowania

Sztuka programowania 1929 dni, 20 godzin, 3 minuty temu landeeyo 151 źrodło rozwiń

1 2