Pisanie aplikacji będziemy realizować w Xamarin Studio for Mac. Podstawowa wersja licencyjne narzędzia pozwala nam na tworzenie aplikacji bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek opłat, z wyjątkiem kosztów związanych z późniejszym publikowaniem aplikacji na AppStore.Założenia Aplikacja będzie oferować nam dwie podstawowe metody szacowania czasu: standardową oraz t-shirt. Metoda standardowa musi oferować nam karty z następującymi symbolami: Metoda t-shirt musi dostarczyć nam następujących kart z m...
Strona głównaUżytkownik
newman | użytkownik
Mobile development 3565 dni, 13 godzin, 11 minut temu 133 źrodło rozwiń
Wraz z pojawieniem się darmowej wersji Visual Studio Community 2013 została przez Microsoft udostępniony Update 4 dla Visual Studio 2013. Poza poprawkami i dodaniem nowych funkcji pojawiło się w nim nowe narzędzie programowania dla aplikacji mobilnych - Visual Studio Tools for Apache Cordova CTP 3.0. Jest to całkowity pakiet oparty o otwarte rozwiązanie Apache Cordova. Jest to rozwiązanie firmowane przez Microsoft i dostępne również w Visual Studio 2015 CTP. Co prawda Visual Studio Tools for Apache Cordo...
Mobile development 3588 dni, 14 godzin, 42 minuty temu 226 źrodło rozwiń
Aplikacja której tworzenie omówię to: Agile Playing Poker. Proste narzędzie do szacowania czasu realizacji w projektach prowadzonych metodyką Agile. W ramach bloga opiszę tworzenie jej na iPhone. Wersji na Androida będzie przedmiotem warsztatów w ramach spotkań Warsaw Official .NET User Group i na stronie Meetup będą podane szczegóły.Zmiana sposobu myślenia… Pisanie aplikacji na iOS wymaga zrozumienia działania tego systemu. Dlatego tez na początku podzielę się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi systemu...
Mobile development 3621 dni, 18 godzin, 34 minuty temu 151 źrodło rozwiń
Na stronie Xamarin i iOS opisałem jak można skonfigurować środowisko niezbędne do programowania na iOS. Teraz zajmiemy się dodatkiem do Visual Studio oraz jego możliwościami pod kontem programowania na iOS. Pierwszym i koniecznym krokiem jest połączenie naszego Visual Studio z Xamarin.iOS Build Host. Jest to element Xamarin Studio for Mac pozwalający na kompilowanie naszej aplikacji i uruchamianie jej na symulatorze, a także instalowanie na urządzeniu fizycznym podłączonym po USB do naszego Maca (nie je...
Mobile development 3629 dni, 6 godzin, 32 minuty temu 134 źrodło rozwiń
Środowisko tworzenia aplikacji Rozpoczęcie pracy jest stosunkowo łatwe. Xamarin Studio w trakcie instalacji czy to na Windows czy MacOS dodaje podstawowe środowisko potrzebne do programowania urządzeń z systemem Android, czyli Android SDK. Niestety standardowo jest to wersja najnowszego systemu Android czyli i tak wymaga z naszej strony korekty. Xamarin Studio i Android SDK MAnager Xamarin Studio zapewnia nam zintegrowane zarządzanie platformą programistyczną dla Androida dlatego też nie jest...
Mobile development 3629 dni, 6 godzin, 32 minuty temu 190 źrodło rozwiń
Środowisko tworzenia aplikacji Rozpoczęcie tworzenia aplikacji w .NET na urządzenia mobile Apple zaczyna się od zrozumienia czego nam potrzeba. Potężna nam środowiska deweloperskiego firmy Apple, a jest ono dostępne tylko i wyłącznie na systemy MacOS. Niestety jest ono niezbędne nie tyle do tworzenia aplikacji ile ich kompilowania, instalacji na urządzenia testowe jak i publikacji w AppStore. Najprostszym rozwiązaniem jest nabycie komputera z takim systemem, ale czy jedynym ? Oczywiści...
Mobile development 3630 dni, 19 godzin, 3 minuty temu 185 źrodło rozwiń