Strona głównaNarzędzia

Gdy przyjrzałem się nowemu SDK do DirectX (głównie ze względu na bibliotekę do matematyki pod Xna, zoptymalizowaną pod hardware i zgodną z Xbox DevKit) to odkryłem pomocnicza bibliotekę DXUT (DXUT.h) w natywnym DirectX. Dawno nic nie pisałem natywnie, więc się zdziwiłem i zacząłem czytać o niej w dokumentacji. Całkiem przyjemna biblioteka, aby wiele spraw, które wcześniej wymagały mnóstwo linii kodu rozwiązać na skróty. Przyk...

Źródło: blogs.msdn.com
Dziel się z innymi:
Only Human | Devoted to technology v.2.0 : [PL] Visual Studio 2010 – DXUT i problemy z kompilacją (SDK z Marca 2009)

Narzędzia 5419 dni, 6 godzin, 47 minut temu macko 34 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...

Najaktywniejsi w tym miesiącu