Strona głównaUżytkownik

luki | użytkownik

luki
luki
1 372,06
2736 dni, 16 godzin, 55 minut temu
18 sierpnia, 2016
dotnetomaniak.pl

Dzisiaj zajmiemy się podstawami tego jak zbudowany jest kod gry pisanej przy użyciu MonoGame. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czym w ogóle jest MonoGame, zapraszam do przeczytania poprzedniego wpisu. Zakładam, że czytając dalej masz już zainstalowane MonoGame i możesz przystąpić do stworzenia nowego pustego projektu. Jeżeli tak to zaczynamy! Na początku stwórzmy sobie pusty projekt „MonoGame Cross Platform Desktop Project”. Generalnie rzecz biorąc można równie dobrze stworzyć projekt dedykowany na Windowsa...

Tagi: C#, MonoGame
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
MonoGame – Jak zbudowany jest kod gry? – Blog CSharp-Dev.pl

Inne 3003 dni, 4 godziny, 56 minut temu luki 164 źrodło rozwiń

Wzorzec MVVM, co prawda wiele rzeczy ułatwia i porządkuje. Jednak potrafi sprawić też masę problemów. Pisząc swoją pierwszą aplikację, z użyciem tego wzorca natknąłem się na sporą ich ilość. Jednym z nich było przechwytywanie zdarzenia zamykania głównego okna aplikacji, w celu zapisania wprowadzonych zmian. Drugim problemem było zamknięcie innego okna – potomnego, które miało wyświetlać się na czas ładowania pliku, a później znikać. W przypadku code-behind zadania te są banalnie proste. Mamy zdarzenie za...

Tagi: C#, MVVM, WPF
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
Zamykanie okien we wzorcu MVVM – Blog CSharp-Dev.pl

Windows 3003 dni, 4 godziny, 56 minut temu luki 286 źrodło rozwiń

Dzisiaj będzie trochę o wzorcach projektowych. Mianowicie o MVVM, który zaleca się stosować w przypadku projektów opartych na WPF. Przyznam się szczerze, że zanim zrozumiałem zasadę działania tego wzorca i jego implementację minęło trochę czasu… Jednak po kilku podejściach w końcu się udało i mogę śmiało pisać w MVVM ;). Zaznaczam jednak, że pisanie kodu zgodnie z tym wzorcem, czasami może nie być łatwe i niektóre problemy mogą prosić się o rozwiązanie ich standardowo w code-behind. Ja na przykład siedzi...

Tagi: C# .NET, MVVM, WPF
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
Wzorzec Model-View-ViewModel – Blog CSharp-Dev.pl

Windows 3006 dni, 3 godziny, 59 minut temu luki 335 źrodło rozwiń

Dziś będzie bardzo nietypowo jak na mnie, bo o tym co jest ważne w życiu. My Informatycy, tak wiem że to takie ogólne sformułowanie, lubimy zwięzłość. Kod zero-jedynkowy to to co do nas najlepiej przemawia. Czasami jednak stajemy przed problemem gdzie cała nasza wiedza technologiczna czy umiejętność zarządzania projektami (itp) stają się bezużyteczne…

Tagi: rozwój
Źródło: odkryj.it
Dziel się z innymi:
Co jest ważne w życiu - Odkryj IT

Inne 3007 dni, 3 godziny, 58 minut temu TSzulczewski 395 źrodło rozwiń

How to... Samorozwój, bo przecież nikt tego za Ciebie nie zrobi. Oczywiście tak krótko jak potrafiłem. Oczywiście tyle własne go zdania ile mogłem wcisnąć. Za to wszystko klarownie i z linkami. Jak się uczę? Tak!

Źródło: paweltymura.pl
Dziel się z innymi:
Co mnie rozwija, może pomóc i Tobie. | Blog Pawełka

Inne 3009 dni, 9 minut temu pawelek 352 źrodło rozwiń

Czasami zachodzi potrzeba stworzenia aplikacji okienkowej z oknem konsoli w tle. Może ona służyć np. do łatwiejszego śledzenia poczynań programu, co w rezultacie pozwala na łatwiejsze znajdowanie błędów w kodzie. Po stworzeniu pustego projektu WPF App i jego kompilacji domyślnie konsola nie jest wyświetlana. Można jednak temu zaradzić. Wpis opisuje sposób rozwiązania tego problemu w Visual Studio, jednak w innych IDE też powinien działać. Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić, jest utworzenie nowego pusteg...

Tagi: C#, programowanie, WPF
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
Aplikacja WPF z oknem konsoli – Blog CSharp-Dev.pl

Sztuka programowania 3007 dni, 3 godziny, 58 minut temu luki 204 źrodło rozwiń

1 2 3