Krótki artykuł o tym w jaki sposób organizować kod w projekcie Angularowym. Kilka rozwiązań na to w jaki sposób nazywać foldery i pliki tak aby projekt był lepiej zarządzany.
Strona głównaUżytkownik
wildcat89 | użytkownik
Daj się poznać 2016 3145 dni, 18 godzin, 28 minut temu 104 źrodło rozwiń
Entity Framework. Code-first. Migrations. Opis konfiguracji w projekcie i ciekawy przypadek z rozwiązaniem problemu.
Daj się poznać 2016 3160 dni, 5 godzin, 2 minuty temu 248 źrodło rozwiń
Programowanie jest powtarzalne. Nic z tym nie da się zrobić. Można jednak to nieco uprościć i zrzucić część rzeczy na dostępne na rynku biblioteki.
Daj się poznać 2016 3165 dni, 23 godziny, 16 minut temu 168 źrodło rozwiń
Wstrzykiwanie zależności. Porównanie kontenerów IoC i wybór najlepszego do projektu WebAPI.
Daj się poznać 2016 3167 dni, 20 godzin, 21 minut temu 316 źrodło rozwiń
Kontynuacja implementacji mechanizmu autentykacji. Opis rejestracji z użyciem tokenów użytkowników po stronie AngularJS.
Daj się poznać 2016 3173 dni, 19 godzin, 38 minut temu 92 źrodło rozwiń
Artykuł w prosty sposób opisuje czym jest autoryzacja i uwierzytelnianie w systemach informatycznych, a także pokazuje w jaki sposób zaimplementować mechanizm uwierzytelniania w ASP.NET WebAPI.
Daj się poznać 2016 3174 dni, 22 godziny, 43 minuty temu 124 źrodło rozwiń
Aplikacja której tworzenie omówię to: Agile Playing Poker. Proste narzędzie do szacowania czasu realizacji w projektach prowadzonych metodyką Agile. W ramach bloga opiszę tworzenie jej na iPhone. Wersji na Androida będzie przedmiotem warsztatów w ramach spotkań Warsaw Official .NET User Group i na stronie Meetup będą podane szczegóły.Zmiana sposobu myślenia… Pisanie aplikacji na iOS wymaga zrozumienia działania tego systemu. Dlatego tez na początku podzielę się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi systemu...
Mobile development 3634 dni, 3 godziny, 43 minuty temu 151 źrodło rozwiń
Środowisko tworzenia aplikacji Rozpoczęcie pracy jest stosunkowo łatwe. Xamarin Studio w trakcie instalacji czy to na Windows czy MacOS dodaje podstawowe środowisko potrzebne do programowania urządzeń z systemem Android, czyli Android SDK. Niestety standardowo jest to wersja najnowszego systemu Android czyli i tak wymaga z naszej strony korekty. Xamarin Studio i Android SDK MAnager Xamarin Studio zapewnia nam zintegrowane zarządzanie platformą programistyczną dla Androida dlatego też nie jest...
Mobile development 3641 dni, 15 godzin, 42 minuty temu 190 źrodło rozwiń
Na stronie Xamarin i iOS opisałem jak można skonfigurować środowisko niezbędne do programowania na iOS. Teraz zajmiemy się dodatkiem do Visual Studio oraz jego możliwościami pod kontem programowania na iOS. Pierwszym i koniecznym krokiem jest połączenie naszego Visual Studio z Xamarin.iOS Build Host. Jest to element Xamarin Studio for Mac pozwalający na kompilowanie naszej aplikacji i uruchamianie jej na symulatorze, a także instalowanie na urządzeniu fizycznym podłączonym po USB do naszego Maca (nie je...
Mobile development 3641 dni, 15 godzin, 42 minuty temu 134 źrodło rozwiń
Środowisko tworzenia aplikacji Rozpoczęcie tworzenia aplikacji w .NET na urządzenia mobile Apple zaczyna się od zrozumienia czego nam potrzeba. Potężna nam środowiska deweloperskiego firmy Apple, a jest ono dostępne tylko i wyłącznie na systemy MacOS. Niestety jest ono niezbędne nie tyle do tworzenia aplikacji ile ich kompilowania, instalacji na urządzenia testowe jak i publikacji w AppStore. Najprostszym rozwiązaniem jest nabycie komputera z takim systemem, ale czy jedynym ? Oczywiści...
Mobile development 3643 dni, 4 godziny, 13 minut temu 185 źrodło rozwiń