Strona głównaUżytkownik

wildcat89 | użytkownik

wildcat89
wildcat89
935,53
226 dni, 2 godziny, 11 minut temu
24 listopada, 2014
dotnetomaniak.pl

Krótki artykuł o tym w jaki sposób organizować kod w projekcie Angularowym. Kilka rozwiązań na to w jaki sposób nazywać foldery i pliki tak aby projekt był lepiej zarządzany.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Porządki w projekcie – Wildpost

Daj się poznać 2016 3145 dni, 18 godzin, 28 minut temu wildcat89 104 źrodło rozwiń

Entity Framework. Code-first. Migrations. Opis konfiguracji w projekcie i ciekawy przypadek z rozwiązaniem problemu.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Użyj migracji. Mówili. Będzie fajnie. Mówili. To proste. Mówili. – Wildpost

Daj się poznać 2016 3160 dni, 5 godzin, 2 minuty temu wildcat89 248 źrodło rozwiń

Programowanie jest powtarzalne. Nic z tym nie da się zrobić. Można jednak to nieco uprościć i zrzucić część rzeczy na dostępne na rynku biblioteki.

Biblioteki na każdą okazję – Wildpost

Daj się poznać 2016 3165 dni, 23 godziny, 16 minut temu wildcat89 168 źrodło rozwiń

Wstrzykiwanie zależności. Porównanie kontenerów IoC i wybór najlepszego do projektu WebAPI.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Proste wstrzykiwanie zależności? – Wildpost

Daj się poznać 2016 3167 dni, 20 godzin, 21 minut temu wildcat89 316 źrodło rozwiń

Kontynuacja implementacji mechanizmu autentykacji. Opis rejestracji z użyciem tokenów użytkowników po stronie AngularJS.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Social Cooking – autentykacja w AngularJS – Wildpost

Daj się poznać 2016 3173 dni, 19 godzin, 38 minut temu wildcat89 92 źrodło rozwiń

Artykuł w prosty sposób opisuje czym jest autoryzacja i uwierzytelnianie w systemach informatycznych, a także pokazuje w jaki sposób zaimplementować mechanizm uwierzytelniania w ASP.NET WebAPI.

Social Cooking – autentykacja w WebAPI – Wildpost

Daj się poznać 2016 3174 dni, 22 godziny, 43 minuty temu wildcat89 124 źrodło rozwiń

Aplikacja której tworzenie omówię to: Agile Playing Poker. Proste narzędzie do szacowania czasu realizacji w projektach prowadzonych metodyką Agile. W ramach bloga opiszę tworzenie jej na iPhone. Wersji na Androida będzie przedmiotem warsztatów w ramach spotkań Warsaw Official .NET User Group i na stronie Meetup będą podane szczegóły.Zmiana sposobu myślenia… Pisanie aplikacji na iOS wymaga zrozumienia działania tego systemu. Dlatego tez na początku podzielę się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi systemu...

Tagi: iOS, Xamarin
Dziel się z innymi:
#dotnetformobile: Aplikacja na iPhone – Początek

Mobile development 3634 dni, 3 godziny, 43 minuty temu newman 151 źrodło rozwiń

Środowisko tworzenia aplikacji Rozpoczęcie pracy jest stosunkowo łatwe. Xamarin Studio w trakcie instalacji czy to na Windows czy MacOS dodaje podstawowe środowisko potrzebne do programowania urządzeń z systemem Android, czyli Android SDK. Niestety standardowo jest to wersja najnowszego systemu Android czyli i tak wymaga z naszej strony korekty. Xamarin Studio i Android SDK MAnager Xamarin Studio zapewnia nam zintegrowane zarządzanie platformą programistyczną dla Androida dlatego też nie jest...

Dziel się z innymi:
#dotnetformobile: Xamarin i Android

Mobile development 3641 dni, 15 godzin, 42 minuty temu newman 190 źrodło rozwiń

Na stronie Xamarin i iOS opisałem jak można skonfigurować środowisko niezbędne do programowania na iOS. Teraz zajmiemy się dodatkiem do Visual Studio oraz jego możliwościami pod kontem programowania na iOS. Pierwszym i koniecznym krokiem jest połączenie naszego Visual Studio z Xamarin.iOS Build Host. Jest to element Xamarin Studio for Mac pozwalający na kompilowanie naszej aplikacji i uruchamianie jej na symulatorze, a także instalowanie na urządzeniu fizycznym podłączonym po USB do naszego Maca (nie je...

Tagi: iOS, Xamarin
Dziel się z innymi:
#dotnetformobile: Xamarin for Visual Studio i Xamarin.iOS Build Host

Mobile development 3641 dni, 15 godzin, 42 minuty temu newman 134 źrodło rozwiń

Środowisko tworzenia aplikacji Rozpoczęcie tworzenia aplikacji w .NET na urządzenia mobile Apple zaczyna się od zrozumienia czego nam potrzeba. Potężna nam środowiska deweloperskiego firmy Apple, a jest ono dostępne tylko i wyłącznie na systemy MacOS. Niestety jest ono niezbędne nie tyle do tworzenia aplikacji ile ich kompilowania, instalacji na urządzenia testowe jak i publikacji w AppStore. Najprostszym rozwiązaniem jest nabycie komputera z takim systemem, ale czy jedynym ? Oczywiści...

Tagi: iOS, mono, Xamarin
Dziel się z innymi:
#dotnetformobile: Xamarin i iOS

Mobile development 3643 dni, 4 godziny, 13 minut temu newman 185 źrodło rozwiń

1 2 3