Zadanie: Napisać program prezentujący w sposób graficzny naukę neuronów stosując proces nauki bez nauczyciela. Uczenie przeprowadzić z wykorzystaniem jednego z algorytmów WTA (Winner Takes All) lub WTM (Winner Takes Most). Krótkie postawy teoretyczne: Nauka bez nauczyciela (sieć samoorganizująca się) – W tym procesie nauki pożądana odpowiedź sieci nie jest znana. Sieć nie posiadając informacji o poprawności danych powstałych na wyjściu, uczy się poprzez analizę pobudzenia, w trakcie tej analizy parame...

Źródło: bloghellix.pl
Dziel się z innymi:
Szkoła cz. 2 - Winner Takes All «  blog by Hellix

Inne 4482 dni, 23 godziny, 11 minut temu Damian 25 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...

sierpień

27.
dynamIT 2021
Kraków, Browar Lubicz, ul. Lubicz 17J

październik

Najaktywniejsi

1
(32 895,6)
2
(32 816,53)
3
(27 178,29)
4
(21 178,88)
5
(20 336,33)
6
(13 018,14)
7
(10 531,65)
8
(9 775,28)
9
(8 866,31)
10
(6 837,96)
11
(6 214,22)
12
(5 393,84)
13
(4 157,41)
14
(4 026,73)
15
(3 908,07)
16
(3 599,64)
17
(3 448,35)
18
(3 318,39)
19
(3 224,66)
20
(3 221,45)