Operacje wykonywane w grach komputerowych przetwarzane są pętlach. W technologii XNA, specjalnie stworzonej do tworzenia gier, uporządkowano ten proces, porządkując logicznie wielość wykonywanych operacji w czasie tak, aby pewne metody uruchamiały się w tej samej kolejności tworząc jakby jeden obieg. Taki obieg w XNA 3.1 przedstawia się następująco (poniżej dodaję też przykłady kodu): 1. Główna aplikacja (Main) uruchamia konstruktor Gry (klasy dziedziczącej po klasie Game). staticvoid Main(string[...
Strona głównaInne
Inne 4981 dni, 2 godziny, 42 minuty temu 95 pokaż kod licznika zwiń
Polecamy
Najaktywniejsi w tym miesiącu
Nadchodzące wydarzenia
.Net
.net core
architektura
ASP .NET
asp.net
Asp.Net Core
ASP.NET MVC
Azure
C#
C# .NET
certyfikacja
certyfikat
cloud
csharp
daj sie poznac 2017
Daj się poznać
Daj Się Poznać 2017
dajsiepoznac
DDD
docker
dotnet
dsp2017
egzamin
Entity Framework
F#
git
JavaScript
jQuery
konferencja
Linq
mvc
MVVM
Narzędzia
performance
podcast
praca
programowanie
SharePoint
Silverlight
SQL
sql server
TDD
testy
Visual Studio
WCF
Windows
windows phone
WPF
Wzorce projektowe
Xamarin