dotnetomaniak.pl

W tej części w końcu zajmiemy się stworzeniem tego co najważniejsze – gracza – czyli węża, oraz planszy po której będzie się poruszał. Gra w końcu stanie się grywalna 😉 Zapraszam do czytania! Tą część serii zacząłem pisać w poniedziałek. Wyglądała ona zupełnie inaczej niż wersja, którą za chwilę przeczytasz. Dlaczego w ogóle o tym piszę? Dlatego, że dzisiejszy wpis, będzie napisany trochę w innym stylu. Początkowo chciałem napisać go w taki sam sposób jak poprzednie, czyli co robimy z naszym kodem krok...

Tagi: C#, MonoGame, XNA
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
MonoGame – Tworzymy grę Snake od podstaw! | Część 4 – ostatnia – Blog CSharp-Dev.pl

Inne 364 dni, 2 godziny, 9 minut temu luki 70 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...
#befutureproof
Szkolenia SecurITum

październik

Dodaj nowe Zobacz wszystkie

Najaktywniejsi

1

macko (32 816,53)

2

http://pawlos.blo... (31 940,51)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 386,48)

8

Damian (9 173,12)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 807,95)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 683,06)

15

spetz (3 363,34)

16

jedmac (3 318,39)

17

http://jakub-flor... (3 224,66)

18

CaMeL (2 954,87)

19

dpawlukiewicz (2 736,19)

20

lkurzyniec (2 732,03)