dotnetomaniak.pl

Korzystając z (późnego)piątkowego popołudnia postanowiłem dodać ten wpis przed czasem. Co prawda jestem trochę śpiący, ale mam nadzieję że nie wpłynie to na jakość dalszej części tego wpisu :P. Tak, więc bez zbędnego przedłużania – zaczynajmy! W tym wpisie zajmiemy się stworzeniem szkieletu kodu naszej gry. Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić, to oczywiście utworzenie pustego projektu MonoGame – dokładniej Cross Platform Desktop Project. W poprzednim wpisie tłumaczyłem mniej, więcej co jest od czego, w ...

Tagi: C#, MonoGame, XNA
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
MonoGame – Tworzymy grę Snake od podstaw! | Część 2 – Blog CSharp-Dev.pl

Inne 371 dni, 13 minut temu luki 82 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...
#befutureproof
Szkolenia SecurITum

październik

Dodaj nowe Zobacz wszystkie

Najaktywniejsi

1

macko (32 816,53)

2

http://pawlos.blo... (31 940,51)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 386,48)

8

Damian (9 173,12)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 807,95)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 683,06)

15

spetz (3 363,34)

16

jedmac (3 318,39)

17

http://jakub-flor... (3 224,66)

18

CaMeL (2 954,87)

19

dpawlukiewicz (2 736,19)

20

lkurzyniec (2 732,03)