Deus ex adfectus machina – menedżer stanów Skąd taki tytuł? Deus ex machina (łac.) – Bóg z maszyny adfectus (łac.) – stan Za Eurypisesem wprowadzę do Theme Festival coś, co szybko rozwiąże problem zarządzaniem grą, „aby akcja nie trwała zbyt długo” (za Wikipedią). Ten wpis poświęcę koncepcji menedżera stanów, „Boga z maszyny stanów”. O co tu chodzi? Całą grę należy wyobrazić sobie jako graf przejść między stanami. Stanem gry może być wszystko, od menu, przez okno opcji, po różne etapy rozgrywki. Przej...
Strona głównaArchitektura
Źródło:
przemyslawczatrowski.com
Dziel się z innymi:
Architektura 4961 dni, 1 godzinę, 18 minut temu 32 pokaż kod licznika zwiń
Polecamy
Najaktywniejsi w tym miesiącu
Nadchodzące wydarzenia
.Net
.net core
architektura
ASP .NET
asp.net
Asp.Net Core
ASP.NET MVC
Azure
C#
C# .NET
certyfikacja
certyfikat
cloud
csharp
daj sie poznac 2017
Daj się poznać
Daj Się Poznać 2017
dajsiepoznac
DDD
docker
dotnet
dsp2017
egzamin
Entity Framework
F#
git
JavaScript
jQuery
konferencja
Linq
mvc
MVVM
Narzędzia
performance
podcast
praca
programowanie
SharePoint
Silverlight
SQL
sql server
TDD
testy
Visual Studio
WCF
Windows
windows phone
WPF
Wzorce projektowe
Xamarin