Strona głównaDaj się poznać 2017

Kolejną rzeczą, nad którą pracowałem w ramach mojego projektu Winbot, była edycja różnych obiektów za pomocą interfejsu użytkownika. W aplikacji występuje kilka typów obiektów. Mógłbym przygotować oddzielne kontrolki do edycji każdego typu z osobna, ale takie rozwiązanie mnie nie zadowalało. Za każdym razem kiedy chciałbym wprowadzić nowy typ, musiałbym dodatkowo przygotować nową kontrolkę do edycji. Byłoby to dość niewygodne i denerwujące. Moim celem było przygotowanie gen...

Tagi: C#, WPF
Źródło: jaceklapinski.com
Dziel się z innymi:
Winbot – dialog do edycji obiektów

Daj się poznać 2017 827 dni, 4 godziny, 49 minut temu jacalapa 29 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...
Sklep z gadzetami
Dotnetos Conference
itCareerSummit

Najaktywniejsi

1
(32 881,59)
2
(32 816,53)
3
(27 178,29)
4
(21 178,88)
5
(20 336,33)
6
(13 018,14)
7
(10 449,89)
8
(9 775,28)
9
(8 283,27)
10
(6 822,96)
11
(6 214,22)
12
(5 393,84)
13
(4 097,38)
14
(3 979,62)
15
(3 863,06)
16
(3 599,35)
17
(3 448,35)
18
(3 318,39)
19
(3 224,66)
20
(3 105,41)