Autor: O tym jak obracać obiekty (lub kamerę) w scenie 3D pisałem już jakiś czas temu w artykułach: „Transformacje i przekształcenia 3D” „Obracamy, przesuwamy, skalujemy? Kamerę (i nie tylko)”. W oparciu o opisane tam rozwiązania i przy pomocy kontrolek typu Slider, tworzona przeze mnie aplikacja (MeshDiagram3D), transformuje kamerę w scenie, przez co sprawia wrażenie transformacji sceny. Nie każdemu jednak spodoba się przesuwanie suwaków (Slider), niektórzy chcieliby pewnie obracać scenę, „łapiąc” za ob...

Tagi: 3D, WPF
Dziel się z innymi:
[WPF 3D][3DTools] Wirtualny Trackball 3D [PL] |  Maciej Zbrzezny: Programowanie i Technologie

Windows 5124 dni, 10 godzin, 31 minut temu paduda 54 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...