Czasem zachodzi potrzeba, by element sceny 3D wiedział o swojej obecności w scenie, np. w celu odpowiedniego obrócenia się, by być przodem do kamery. Oczywiście przy jego dodawaniu do sceny można by było przekazać do niego odpowiednie informacje o scenie, ale okazuje się, że każdy element sceny może sam uzyskać odpowiednie informacje, gdyż wszystkie elementy sceny 3D w WPF (i nie tylko sceny 3D) tworzą drzewo wizualne (visual tree). Niniejszy wpis poza prezentacją różnych i niezależnych od konkretnego wy...

Tagi: 3D, visual tree, WPF
Dziel się z innymi:
[WPF 3D] Wizualne drzewo w WPF (visual tree) a elementy w scenie 3D [PL] |  Maciej Zbrzezny: Programowanie i Technologie

Windows 5179 dni, 3 godziny, 13 minut temu paduda 60 pokaż kod licznika zwiń

Najaktywniejsi w tym miesiącu