Autor: W niniejszym post'cie chciałbym wspomnieć o ważnej rzeczy, jeżeli chodzi o WPF i grafikę 3D. O mały włos o niej bym zapomniał, w poprzednich wpisach (1, 2) nic na ten temat nie wspominałam, a mianowicie chodzi mi o „Regułę prawej dłoni”! A cóż tu więc chodzi? Mianowicie chodzi tutaj o to, że trójkąty należące do sceny „mają stronę widoczną i niewidoczną”. Podając kolejne punkty trójkąta, który chcemy wyświetlić, musimy podać je w takiej kolejności, by normalna dla płaszczyzny, którą te punkty ...

Tagi: 3D, WPF
Dziel się z innymi:
[WPF 3D] Reguła prawej dłoni lub reguła zegara

Windows 4989 dni, 13 godzin, 58 minut temu paduda 58 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...

Najaktywniejsi w tym miesiącu