Strona głównaSztuka programowania

Kolejna niedzielna, kolejny prosty kawałek kodu który może się komuś przydać Zacznijmy od krótkiego ‘story’ – tworzymy grę w Silverlightcie i chcemy by miała ekran tytułowy w stylu gier np. z konsoli NES – tj. przez paręnaście sekund widzimy ekran menu, a potem odpala się ‘demo’. Sprawa jest banalna – wystarczy utworzyć nowy obiekt typu DispatcherTimer, zainicjować go, podać interwał oraz co ma wykonać po określonym czasie...

[Niedzielny Tip]Opóźnianie akcji « Krzysztof Kowalski Blog
Sklep z gadzetami

Najaktywniejsi

1
(32 895,6)
2
(32 816,53)
3
(27 178,29)
4
(21 178,88)
5
(20 336,33)
6
(13 018,14)
7
(10 512,28)
8
(9 775,28)
9
(8 388,28)
10
(6 822,96)
11
(6 214,22)
12
(5 393,84)
13
(4 127,41)
14
(4 026,73)
15
(3 893,07)
16
(3 599,57)
17
(3 448,35)
18
(3 318,39)
19
(3 224,66)
20
(3 105,41)