W dzisiejszym wpisie chciałbym rozwinąć temat, który zacząłem we wpisie na temat reguły prawej ręki (lub reguły zegara). Do napisania tego wpisu zainspirował mnie komentarz pod wspomnianym wpisem: „Bardzo ciekawe opisanie backface cullingu, nigdy bym nie wpadł by tak to wyjaśnić :)” Otóż moim celem nie było wtedy opisanie „backface cullingu”, a jedynie wskazanie, w jakiej kolejności podawać krawędzie, by płaszczyzna na scenie była widoczna. Zobaczmy jednak, cóż to jest ten „backface culling”?

Dziel się z innymi:
Maciej Zbrzezny: Programowanie i Technologie: [WPF 3D] Backface culling, do usuwania niewidocznych powierzchni w WPF 3D [PL]

Windows 4991 dni, 6 godzin, 57 minut temu paduda 40 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...

Najaktywniejsi w tym miesiącu