Strona głównaArchitektura

W poprzednim artykule zajęliśmy się częścią odpowiedzialną za wczytywanie i przechowywanie słownika w pamięci. Teraz opiszę w jaki sposób będziemy tłumaczyć UI i oznaczać, które elementy mają temu podlegać. Przedstawię również prostą aplikację napisaną w Windows Forms podsumowującą wszystko o czym mówiliśmy.

Dziel się z innymi:
Lokalizacja UI z wykorzystaniem plików XML i mechanizmu refleksji – Część 3

Architektura 3652 dni, 6 godzin, 44 minuty temu tmalesza 89 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...

Konkurs z Code Europe - ranking

1
(30,04)
3
(15)
4
(15)
5
(5,01)

Najaktywniejsi w tym miesiącu

1
(45,05)
3
(15,11)
4
(15,03)
6
(15)
7
(15)
8
(15)
9
(5,01)
10
(5)