W poprzednim artykule opisałem, w jaki sposób wykorzystać wzorzec repozytorium w celu odseparowania kodu implementującego logikę biznesową od reprezentacji fizycznych źródeł danych. W przypadku rozszerzeń systemu Dynamics 365 Customer Engagement źródłem danych będzie oczywiście usługa OrganizationService opisana za pomocą interfejsu IOrganizationService. .
Strona głównaInne
Inne 2173 dni, 1 godzinę, 18 minut temu 143 pokaż kod licznika zwiń
Podobne artykuły:
- Citizen Development – przemyślenia
- Testy jednostkowe rozszerzeń aplikacji na platformie Common Data Service – Piotr Gaszewski – BLOG
- 12 lat z CRM-em. Perspektywa inżyniera-programisty
- Implementacja rozszerzeń systemu Dynamics 365 CE – Wstrzykiwanie zależności
- Dynamics 365: Sprawdzenie możliwości dołączania aktywności do encji za pomocą kodu w języku C#
- Dynamics 365 CE, wirtualne encje i protokół OData v4