Reklamy środków czystości są niepowtarzalnie wręcz obleśne. Czy nikt tym wstrząśniętym stanem swojego kibla czy zlewu ”gospodyniom” nie uświadomił, że zbierać brud i syf powinno się częściej niż raz na rok? I piękny blask powstały po przejechaniu czystą szmatą po megabrudnej powierzchni niekoniecznie musi być wynikiem wylania na tąże szmatę litra reklamowanego właśnie detergentu. To tak jakby z C# usunąć interfejs IDisposable oraz konstrukcję using (coby o zbieraniu b...

Źródło: zine.net.pl
Dziel się z innymi:
. jak .NET by Maciej Aniserowicz : Reklamowo-porządkowe sko_dev_jarzenie

Inne 4480 dni, 18 godzin, 20 minut temu macko 43 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...

Konkurs z Code Europe - ranking

1
(30,04)
3
(15)
4
(15)
5
(5,01)

wrzesień

21.
Code Europe Trójmiasto
Gdansk, Ergo Arena
23.
Code Europe Warszawa
Warszawa, PGE Narodowy

październik

Najaktywniejsi w tym miesiącu

1
(45,05)
2
(15,07)
4
(15)
5
(15)
6
(5,01)
7
(5)
8
(5)
9
(5)
10
(,05)