Reklamy środków czystości są niepowtarzalnie wręcz obleśne. Czy nikt tym wstrząśniętym stanem swojego kibla czy zlewu ”gospodyniom” nie uświadomił, że zbierać brud i syf powinno się częściej niż raz na rok? I piękny blask powstały po przejechaniu czystą szmatą po megabrudnej powierzchni niekoniecznie musi być wynikiem wylania na tąże szmatę litra reklamowanego właśnie detergentu. To tak jakby z C# usunąć interfejs IDisposable oraz konstrukcję using (coby o zbieraniu b...

Źródło: zine.net.pl
Dziel się z innymi:
. jak .NET by Maciej Aniserowicz : Reklamowo-porządkowe sko_dev_jarzenie

Inne 3949 dni, 1 godzinę, 6 minut temu macko 43 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...
AsyncExpert

Najaktywniejsi

1
(32 895,6)
2
(32 816,53)
3
(27 178,29)
4
(21 178,88)
5
(20 336,33)
6
(13 018,14)
7
(10 512,28)
8
(9 775,28)
9
(8 388,28)
10
(6 822,96)
11
(6 214,22)
12
(5 393,84)
13
(4 127,41)
14
(4 026,73)
15
(3 908,07)
16
(3 599,64)
17
(3 448,35)
18
(3 318,39)
19
(3 224,66)
20
(3 107,41)