W wielu aplikacjach, gdzie napotyka się na problem generowania terenu, pojawia się problem detekcji, aby np. postać, którą stworzymy, nie mogła wychodzić na zbyt strome zbocza. Metod na rozwiązanie tego problemu jest kilka, ja postaram się tutaj przedstawić prostą i skuteczną, a przede wszystkim dość uniwersalną metodę, która w małych projektach powinna się doskonale sprawdzić.
Strona głównaInne
Inne 5251 dni, 9 godzin, 15 minut temu 75 pokaż kod licznika zwiń
Polecamy
Najaktywniejsi w tym miesiącu
Nadchodzące wydarzenia
.Net
.net core
architektura
ASP .NET
asp.net
Asp.Net Core
ASP.NET MVC
Azure
C#
C# .NET
certyfikacja
certyfikat
cloud
csharp
daj sie poznac 2017
Daj się poznać
Daj Się Poznać 2017
dajsiepoznac
DDD
docker
dotnet
dsp2017
egzamin
Entity Framework
F#
git
JavaScript
jQuery
konferencja
Linq
mvc
MVVM
Narzędzia
performance
podcast
praca
programowanie
SharePoint
Silverlight
SQL
sql server
TDD
testy
Visual Studio
WCF
Windows
windows phone
WPF
Wzorce projektowe
Xamarin