Ten wpis jest częścią cyklu o moich przygodach w tworzeniu gier XNA dla Windows Phone. Gdy tworzyłem swoją pierwszą grę (tzn. przepisywałem z tutoriala) nauczyłem się, że:Texture2D – reprezentuje dowolną grafikę, teksturęVector2 – punkt na ekranie, np. aktualna pozycja gracza/wroga, początkowa pozycja gracza/wroga, pozycja tektury przycisku, pozycja wyświetlania się wynikówRectangle – przydaje się do wykrywania wszelkich kolizji np.: gracz vs wróg, pocisk v...
Strona głównaMobile development
Mobile development 4286 dni, 19 godzin, 46 minut temu 87 pokaż kod licznika zwiń
Polecamy
Najaktywniejsi w tym miesiącu
Nadchodzące wydarzenia
.Net
.net core
architektura
ASP .NET
asp.net
Asp.Net Core
ASP.NET MVC
Azure
C#
C# .NET
certyfikacja
certyfikat
cloud
csharp
daj sie poznac 2017
Daj się poznać
Daj Się Poznać 2017
dajsiepoznac
DDD
docker
dotnet
dsp2017
egzamin
Entity Framework
F#
git
JavaScript
jQuery
konferencja
Linq
mvc
MVVM
Narzędzia
performance
podcast
praca
programowanie
SharePoint
Silverlight
SQL
sql server
TDD
testy
Visual Studio
WCF
Windows
windows phone
WPF
Wzorce projektowe
Xamarin