dotnetomaniak.pl

Strona głównaUżytkownik

wildcat89 | użytkownik

wildcat89
wildcat89
353,04
19 dni, 5 godzin, 4 minuty temu
24 listopada, 2014
dotnetomaniak.pl

W dwóch dotychczasowych postach w tym roku zapewniłem, że będę się w tym roku przygotowywał do egzaminu 70-480 Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3. Słowo się rzekło, pora na konkrety. W dzisiejszym wpisie opiszę dokładnie Tworzenie struktury dokumentu HTML5, które jest częścią punktu Wdrożenie i edycja struktur i obiektów dokumentu. Zapraszam do wspólnej nauki 🙂 Wdrożenie i edycja struktur i obiek...

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
[MCSD 70-480] Tworzenie struktury dokumentu HTML5 – Wildpost

Inne 17 dni, 20 godzin, 26 minut temu wildcat89 102 rozwiń

Pierwszy post z serii przygotowań do egzaminu 70-480 Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3. W poście informacje dotyczące nowej ścieżki certyfikacji i zbiór materiałów do nauki.

[MCSD 70-480] Certyfikacja Microsoft czas start – Wildpost

Inne 19 dni, 3 godziny, 9 minut temu wildcat89 144 rozwiń

Kiedy zaczynałem prace nad Social Cooking myślałem, że wszystko mam w głowie i jak spiszę sobie tylko funkcjonalności, które chce dać użytkownikom to wystarczy do stworzenia całego systemu. Ostatnio jednak zacząłem implementować pierwsze widoki, pierwsze moduły i bardzo szybko okazało się, że jestem w błędzie.

Tagi: dajsiepoznac
Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Dodawanie przepisów mockup – Wildpost

Daj się poznać 307 dni, 14 godzin, 8 minut temu wildcat89 61 rozwiń

Pierwsze dwa to jedne z ulubionych (a może dla niektórych znienawidzonych) skrótów w świecie IT. Trzecie to zagadnienie, które jest trochę jak UFO wszyscy o nim mówią, ale mało kto widział. Dzisiaj krótko, ale istotnie na ten temat w Social Cooking.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
SOLID, SRP i Refactoring – Wildpost

Daj się poznać 304 dni, 12 godzin, 6 minut temu wildcat89 283 rozwiń

Pierwszy funkcjonalny moduł w portalu SocialCooking tworzony na potrzeby konkursu Daj Się Poznać. Opis implementacji uploadu plików zarówno od strony AngularJS jak i WebAPI.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Wyświetlanie profili podejście pierwsze – Wildpost

Daj się poznać 313 dni, 11 godzin, 39 minut temu wildcat89 78 rozwiń

Krótki artykuł o tym w jaki sposób organizować kod w projekcie Angularowym. Kilka rozwiązań na to w jaki sposób nazywać foldery i pliki tak aby projekt był lepiej zarządzany.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Porządki w projekcie – Wildpost

Daj się poznać 321 dni, 2 godziny, 5 minut temu wildcat89 99 rozwiń

Entity Framework. Code-first. Migrations. Opis konfiguracji w projekcie i ciekawy przypadek z rozwiązaniem problemu.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Użyj migracji. Mówili. Będzie fajnie. Mówili. To proste. Mówili. – Wildpost

Daj się poznać 335 dni, 12 godzin, 38 minut temu wildcat89 236 rozwiń

Programowanie jest powtarzalne. Nic z tym nie da się zrobić. Można jednak to nieco uprościć i zrzucić część rzeczy na dostępne na rynku biblioteki.

Biblioteki na każdą okazję – Wildpost

Daj się poznać 341 dni, 6 godzin, 52 minuty temu wildcat89 155 rozwiń

Wstrzykiwanie zależności. Porównanie kontenerów IoC i wybór najlepszego do projektu WebAPI.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Proste wstrzykiwanie zależności? – Wildpost

Daj się poznać 343 dni, 3 godziny, 57 minut temu wildcat89 251 rozwiń

Kontynuacja implementacji mechanizmu autentykacji. Opis rejestracji z użyciem tokenów użytkowników po stronie AngularJS.

Źródło: kduszynski.pl
Dziel się z innymi:
Social Cooking – autentykacja w AngularJS – Wildpost

Daj się poznać 349 dni, 3 godziny, 15 minut temu wildcat89 84 rozwiń

Artykuł w prosty sposób opisuje czym jest autoryzacja i uwierzytelnianie w systemach informatycznych, a także pokazuje w jaki sposób zaimplementować mechanizm uwierzytelniania w ASP.NET WebAPI.

Social Cooking – autentykacja w WebAPI – Wildpost

Daj się poznać 350 dni, 6 godzin, 20 minut temu wildcat89 100 rozwiń

Aplikacja której tworzenie omówię to: Agile Playing Poker. Proste narzędzie do szacowania czasu realizacji w projektach prowadzonych metodyką Agile. W ramach bloga opiszę tworzenie jej na iPhone. Wersji na Androida będzie przedmiotem warsztatów w ramach spotkań Warsaw Official .NET User Group i na stronie Meetup będą podane szczegóły.Zmiana sposobu myślenia… Pisanie aplikacji na iOS wymaga zrozumienia działania tego systemu. Dlatego tez na początku podzielę się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi systemu...

Tagi: iOS, Xamarin
Dziel się z innymi:
#dotnetformobile: Aplikacja na iPhone – Początek

Mobile development 809 dni, 11 godzin, 20 minut temu newman 146 rozwiń

Środowisko tworzenia aplikacji Rozpoczęcie pracy jest stosunkowo łatwe. Xamarin Studio w trakcie instalacji czy to na Windows czy MacOS dodaje podstawowe środowisko potrzebne do programowania urządzeń z systemem Android, czyli Android SDK. Niestety standardowo jest to wersja najnowszego systemu Android czyli i tak wymaga z naszej strony korekty. Xamarin Studio i Android SDK MAnager Xamarin Studio zapewnia nam zintegrowane zarządzanie platformą programistyczną dla Androida dlatego też nie jest...

Dziel się z innymi:
#dotnetformobile: Xamarin i Android

Mobile development 816 dni, 23 godziny, 19 minut temu newman 181 rozwiń

Na stronie Xamarin i iOS opisałem jak można skonfigurować środowisko niezbędne do programowania na iOS. Teraz zajmiemy się dodatkiem do Visual Studio oraz jego możliwościami pod kontem programowania na iOS. Pierwszym i koniecznym krokiem jest połączenie naszego Visual Studio z Xamarin.iOS Build Host. Jest to element Xamarin Studio for Mac pozwalający na kompilowanie naszej aplikacji i uruchamianie jej na symulatorze, a także instalowanie na urządzeniu fizycznym podłączonym po USB do naszego Maca (nie je...

Tagi: iOS, Xamarin
Dziel się z innymi:
#dotnetformobile: Xamarin for Visual Studio i Xamarin.iOS Build Host

Mobile development 816 dni, 23 godziny, 19 minut temu newman 128 rozwiń

Środowisko tworzenia aplikacji Rozpoczęcie tworzenia aplikacji w .NET na urządzenia mobile Apple zaczyna się od zrozumienia czego nam potrzeba. Potężna nam środowiska deweloperskiego firmy Apple, a jest ono dostępne tylko i wyłącznie na systemy MacOS. Niestety jest ono niezbędne nie tyle do tworzenia aplikacji ile ich kompilowania, instalacji na urządzenia testowe jak i publikacji w AppStore. Najprostszym rozwiązaniem jest nabycie komputera z takim systemem, ale czy jedynym ? Oczywiści...

Tagi: iOS, mono, Xamarin
Dziel się z innymi:
#dotnetformobile: Xamarin i iOS

Mobile development 818 dni, 11 godzin, 49 minut temu newman 176 rozwiń

Szkolenia SecurITum

marzec

03.
Wroc#
Wrocław

kwiecień

03.
4developers
Warszawa

maj

17.
InfoShare
Gdańsk
Zobacz wszystkie

.NET Developer Days 2015

W tym roku ponownie jak w poprzednim jesteśmy jednym z patronów medialnych konferencji .NET Developer Days. W tym roku jednym z prelegentów będzie Scott Hanselman.  czytaj więcej
2015-07-22

Najaktywniejsi

1

macko (32 816,53)

2

http://pawlos.blo... (31 520,45)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 383,88)

8

Damian (9 011,08)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 727,86)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 418,06)

15

jedmac (3 283,38)

16

http://jakub-flor... (3 224,66)

17

CaMeL (2 954,87)

18

mnikolajuk (2 596,93)

19

lkurzyniec (2 539,28)

20

spetz (2 533,07)