dotnetomaniak.pl

Strona głównaUżytkownik

Marcin Marcin | użytkownik

Marcin Marcin
Marcin Marcin
202,07
9 dni, 9 godzin, 36 minut temu
9 marca, 2017
dotnetomaniak.pl

Jeżeli jesteś na etapie nauki angielskiego, bądź widzisz u siebie taką potrzebę, ale ciągle odkładasz to na później lub tak jak ja kiedyś uważasz, że nie masz talentu do języków, zapoznaj się z moją historią i wynikającymi z niej poradami. Pomogą Ci one zmienić myślenie, uczyć się w efektywny sposób i ostatecznie opanować język na tyle, aby być w stanie sprawnie się w nim poruszać. Co ważne – wszystko to możesz osiągnąć bez stresu i wymuszonych czynności z jakimi na pewno spotkałeś się w szkole.

Tagi: angielski
Dziel się z innymi:
Jak nauczyć się angielskiego? Praktyczne porady. - PoznajProgramowanie.pl

Inne 15 dni, 1 godzinę, 30 minut temu AdrianBystrek 418 rozwiń

Siemanko Wykorzystując generyczne możliwości C# oraz bibliotekę AutoMapper do mapowania modeli na podstawie konwencji, można zaimplementować np. operacje CRUDowe dla wielu modeli bez potrzeby powtarzania kodu konkretnej implementacji dla konkretnego modelu. Ostatnio, implementując coś w rodzaju kolejki eventów oraz ich obs...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Jak zmapować JObject do konkretnej klasy za pomocą AutoMappera. | Pewnie trzyma Ci cache

Sztuka programowania 11 dni, 3 godziny, 52 minuty temu Marcin Marcin 158 rozwiń

W dzisiejszym poście trzy sposoby pisania natywnej aplikacji dla androida w Xamarin.Android. Trzy zupełnie identyczne aplikacje pod względem funkcjonalnośći i UI jednak zupełnie inne pod względem architektury kodu i struktury projeku. Sama aplikacja banalnie prosta bo wpis ten traktuje o podejśc...

Tagi: Android, MVP, MVVM, Xamarin
Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Xamarin.Android na trzy sposoby – Code Behind, MVP i MVVM. | Pewnie trzyma Ci cache

Mobile development 107 dni, 11 godzin, 29 minut temu Marcin Marcin 39 rozwiń

Siemanko. Jak już wspominałem we wcześniejszych postach od pewnego czasu staram się zgłebiać wiedzę na temat systemów rozproszonych i podejścia DDD. Im głebiej w las tym bardziej się jaram i zarazem dostrzegam ułomności standardowego monolitycznego podejścia do budowania aplikacji z pseudo warstwami abstrakcji, ...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
RabbitMQ, .NET Core, Nancy Fx, MongoDb – przykład kolejkowania zdarzeń. | Pewnie trzyma Ci cache

Programowanie rozproszone 118 dni, 11 godzin, 35 minut temu Marcin Marcin 223 rozwiń

Siemanko Ostatnio (dopiero?) podczas zgłębiania wiedzy o mikroserwisach usłyszałem o serverless – czyli architekturze webowej, która nie wymaga klasycznego serwera. Opiera się ona na wywoływaniu funkcji będących w chmurze. Oczywiście my te funkcje musimy napisać i wrzucić do chmury. Obsługę funkcji wg mojej wied...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Azure Function czyli po co Ci serwer? | Pewnie trzyma Ci cache

Programowanie rozproszone 142 dni, 11 godzin, 1 minutę temu Marcin Marcin 71 rozwiń

Siemanko Ostatnio zakupiłem polecaną przez kilka znanych osobistości w polskim community książkę „Microservices in .NET Core” gdyż temat mnie interesuje i postanowiłem przyjrzeć sie temu bliżej. We wstępie autor informuje iż w stacku technologicznym wykorzystywanym w przykladach w książce góruje Nancy, której au...

Tagi: .Net, cy, nan, nancyfx
Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Nancy – czemu my się dopiero poznaliśmy? | Pewnie trzyma Ci cache

Web 147 dni, 8 godzin, 43 minuty temu Marcin Marcin 160 rozwiń

Siemanko W poprzedniej części poruszaliśmy trochę graczem. Jednak wtedy gracz mógł przechodzić również przez przeszkody co jest oczywiście zjawiskiem niepożądanym. Dziś temu zaradzimy.Komponent Collider2D Collider2D to komponent, który pozwala na kolizję między obiektami gry i ich obsługę. Na tę chwilę wymagane...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Paintball Arena. Prototyp – kolizja gracza z przeszkodą. #dajsiepoznac | Pewnie trzyma Ci cache

Daj się poznać 2017 156 dni, 11 godzin, 2 minuty temu Marcin Marcin 27 rozwiń

Siemanko Dziś poruszamy trochę tą czerwoną kropką, tffu, graczem 🙂Klasa MonoBehaviour MonoBehaviour to klasa, która w Unity jest bazową klasą dla obiektów gry i zawiera wiele metod, które są wywoływane przez silnik Unity w trakcie wykonywanie programu. Jedną z nich jest metoda Update, która jest wywoływana prz...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Paintball Arena. Prototyp – poruszanie gracza. #dajsiepoznac | Pewnie trzyma Ci cache

Daj się poznać 2017 158 dni, 9 godzin, 8 minut temu Marcin Marcin 25 rozwiń

Siemanko. W dzisiejszym odcinku scena i obiekty gry. W repo jest branch „Prototype” gdzie będę wrzucał wszystkie próbne kody itp. Nie będzie to ani ładne, ani zgrabne ale od tego jest prototyp. Jak ogarnę wszystkie funkcjonalności to wtedy utworzę nowy projekt, który będę już pisał „produkcyjnie” i kod będzie lądował na ...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Paintball Arena. Prototyp – scena i obiekty gry. #dajsiepoznac | Pewnie trzyma Ci cache

Daj się poznać 2017 160 dni, 22 godziny, 54 minuty temu Marcin Marcin 30 rozwiń

Szkolenia SecurITum

wrzesień

08.
BBQ4IT
Bielsko-Biała
14.
devConf
Kraków
20.
Dodaj nowe Zobacz wszystkie

Najaktywniejsi

1

macko (32 816,53)

2

http://pawlos.blo... (31 783,5)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 386,33)

8

Damian (9 116,11)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 807,95)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 643,06)

15

jedmac (3 318,39)

16

spetz (3 243,29)

17

http://jakub-flor... (3 224,66)

18

CaMeL (2 954,87)

19

lkurzyniec (2 672,96)

20

dpawlukiewicz (2 634,95)