dotnetomaniak.pl

Strona głównaUżytkownik

Marcin Marcin | użytkownik

Marcin Marcin
Marcin Marcin
145,03
3 dni, 13 godzin, 24 minuty temu
9 marca, 2017
dotnetomaniak.pl

Siemanko. Jak już wspominałem we wcześniejszych postach od pewnego czasu staram się zgłebiać wiedzę na temat systemów rozproszonych i podejścia DDD. Im głebiej w las tym bardziej się jaram i zarazem dostrzegam ułomności standardowego monolitycznego podejścia do budowania aplikacji z pseudo warstwami abstrakcji, ...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
RabbitMQ, .NET Core, Nancy Fx, MongoDb – przykład kolejkowania zdarzeń. | Pewnie trzyma Ci cache

Programowanie rozproszone 7 dni, 2 godziny, 8 minut temu Marcin Marcin 200 rozwiń

Siemanko Ostatnio (dopiero?) podczas zgłębiania wiedzy o mikroserwisach usłyszałem o serverless – czyli architekturze webowej, która nie wymaga klasycznego serwera. Opiera się ona na wywoływaniu funkcji będących w chmurze. Oczywiście my te funkcje musimy napisać i wrzucić do chmury. Obsługę funkcji wg mojej wied...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Azure Function czyli po co Ci serwer? | Pewnie trzyma Ci cache

Programowanie rozproszone 31 dni, 1 godzinę, 33 minuty temu Marcin Marcin 66 rozwiń

Siemanko Ostatnio zakupiłem polecaną przez kilka znanych osobistości w polskim community książkę „Microservices in .NET Core” gdyż temat mnie interesuje i postanowiłem przyjrzeć sie temu bliżej. We wstępie autor informuje iż w stacku technologicznym wykorzystywanym w przykladach w książce góruje Nancy, której au...

Tagi: .Net, cy, nan, nancyfx
Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Nancy – czemu my się dopiero poznaliśmy? | Pewnie trzyma Ci cache

Web 35 dni, 23 godziny, 15 minut temu Marcin Marcin 153 rozwiń

Siemanko W poprzedniej części poruszaliśmy trochę graczem. Jednak wtedy gracz mógł przechodzić również przez przeszkody co jest oczywiście zjawiskiem niepożądanym. Dziś temu zaradzimy.Komponent Collider2D Collider2D to komponent, który pozwala na kolizję między obiektami gry i ich obsługę. Na tę chwilę wymagane...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Paintball Arena. Prototyp – kolizja gracza z przeszkodą. #dajsiepoznac | Pewnie trzyma Ci cache

Daj się poznać 2017 45 dni, 1 godzinę, 34 minuty temu Marcin Marcin 27 rozwiń

Siemanko Dziś poruszamy trochę tą czerwoną kropką, tffu, graczem 🙂Klasa MonoBehaviour MonoBehaviour to klasa, która w Unity jest bazową klasą dla obiektów gry i zawiera wiele metod, które są wywoływane przez silnik Unity w trakcie wykonywanie programu. Jedną z nich jest metoda Update, która jest wywoływana prz...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Paintball Arena. Prototyp – poruszanie gracza. #dajsiepoznac | Pewnie trzyma Ci cache

Daj się poznać 2017 46 dni, 23 godziny, 41 minut temu Marcin Marcin 25 rozwiń

Siemanko. W dzisiejszym odcinku scena i obiekty gry. W repo jest branch „Prototype” gdzie będę wrzucał wszystkie próbne kody itp. Nie będzie to ani ładne, ani zgrabne ale od tego jest prototyp. Jak ogarnę wszystkie funkcjonalności to wtedy utworzę nowy projekt, który będę już pisał „produkcyjnie” i kod będzie lądował na ...

Źródło: marcinszyszka.pl
Dziel się z innymi:
Paintball Arena. Prototyp – scena i obiekty gry. #dajsiepoznac | Pewnie trzyma Ci cache

Daj się poznać 2017 49 dni, 13 godzin, 26 minut temu Marcin Marcin 30 rozwiń

Szkolenia SecurITum

maj

17.
InfoShare
Gdańsk
23.
CodeEurope
Wrocław
25.
CodeEurope
Warszawa
Zobacz wszystkie

Najaktywniejsi

1

macko (32 816,53)

2

http://pawlos.blo... (31 603,45)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 383,88)

8

Damian (9 041,08)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 807,94)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 578,06)

15

jedmac (3 318,39)

16

http://jakub-flor... (3 224,66)

17

CaMeL (2 954,87)

18

spetz (2 798,25)

19

mnikolajuk (2 596,93)

20

lkurzyniec (2 590,69)