dotnetomaniak.pl

W tej części w końcu zajmiemy się stworzeniem tego co najważniejsze – gracza – czyli węża, oraz planszy po której będzie się poruszał. Gra w końcu stanie się grywalna 😉 Zapraszam do czytania! Tą część serii zacząłem pisać w poniedziałek. Wyglądała ona zupełnie inaczej niż wersja, którą za chwilę przeczytasz. Dlaczego w ogóle o tym piszę? Dlatego, że dzisiejszy wpis, będzie napisany trochę w innym stylu. Początkowo chciałem napisać go w taki sam sposób jak poprzednie, czyli co robimy z naszym kodem krok...

Tagi: C#, MonoGame, XNA
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
MonoGame – Tworzymy grę Snake od podstaw! | Część 4 – ostatnia – Blog CSharp-Dev.pl

Inne 185 dni, 2 godziny, 51 minut temu luki 70 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...
Szkolenia SecurITum

kwiecień

03.
4developers
Warszawa
22.
GET.NET
Łódź
26.
CodeEurope
Kraków
Zobacz wszystkie

Najaktywniejsi

1

macko (32 816,53)

2

http://pawlos.blo... (31 564,45)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 383,88)

8

Damian (9 041,08)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 807,9)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 498,06)

15

jedmac (3 298,38)

16

http://jakub-flor... (3 224,66)

17

CaMeL (2 954,87)

18

spetz (2 663,17)

19

mnikolajuk (2 596,93)

20

lkurzyniec (2 560,56)