dotnetomaniak.pl

W tej części w końcu zajmiemy się stworzeniem tego co najważniejsze – gracza – czyli węża, oraz planszy po której będzie się poruszał. Gra w końcu stanie się grywalna 😉 Zapraszam do czytania! Tą część serii zacząłem pisać w poniedziałek. Wyglądała ona zupełnie inaczej niż wersja, którą za chwilę przeczytasz. Dlaczego w ogóle o tym piszę? Dlatego, że dzisiejszy wpis, będzie napisany trochę w innym stylu. Początkowo chciałem napisać go w taki sam sposób jak poprzednie, czyli co robimy z naszym kodem krok...

Tagi: C#, MonoGame, XNA
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
MonoGame – Tworzymy grę Snake od podstaw! | Część 4 – ostatnia – Blog CSharp-Dev.pl

Inne 301 dni, 18 godzin, 41 minut temu luki 70 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...
Szkolenia SecurITum

wrzesień

14.
devConf
Kraków
20.

październik

Zobacz wszystkie

Najaktywniejsi

1

macko (32 816,53)

2

http://pawlos.blo... (31 664,47)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 386,26)

8

Damian (9 096,1)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 807,95)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 643,06)

15

jedmac (3 318,39)

16

http://jakub-flor... (3 224,66)

17

spetz (3 158,28)

18

CaMeL (2 954,87)

19

lkurzyniec (2 669,92)

20

mnikolajuk (2 596,93)