dotnetomaniak.pl

Korzystając z (późnego)piątkowego popołudnia postanowiłem dodać ten wpis przed czasem. Co prawda jestem trochę śpiący, ale mam nadzieję że nie wpłynie to na jakość dalszej części tego wpisu :P. Tak, więc bez zbędnego przedłużania – zaczynajmy! W tym wpisie zajmiemy się stworzeniem szkieletu kodu naszej gry. Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić, to oczywiście utworzenie pustego projektu MonoGame – dokładniej Cross Platform Desktop Project. W poprzednim wpisie tłumaczyłem mniej, więcej co jest od czego, w ...

Tagi: C#, MonoGame, XNA
Źródło: csharp-dev.pl
Dziel się z innymi:
MonoGame – Tworzymy grę Snake od podstaw! | Część 2 – Blog CSharp-Dev.pl

Inne 308 dni, 16 godzin, 46 minut temu luki 82 pokaż kod licznika zwiń

Wczytywanie artykułów...
Szkolenia SecurITum

wrzesień

14.
devConf
Kraków
20.

październik

Zobacz wszystkie

Najaktywniejsi

1

macko (32 816,53)

2

http://pawlos.blo... (31 664,47)

3

pzielinski (27 178,29)

4

gordon_shumway (21 178,87)

5

paduda (20 336,33)

6

psz750 (13 018,14)

7

rroszczyk (10 386,26)

8

Damian (9 096,1)

9

danielplawgo (7 235,99)

10

arek (6 807,95)

11

burczu (6 214,22)

12

PaSkol (5 393,84)

13

lukaszgasior (4 097,38)

14

jj09 (3 643,06)

15

jedmac (3 318,39)

16

http://jakub-flor... (3 224,66)

17

spetz (3 158,28)

18

CaMeL (2 954,87)

19

lkurzyniec (2 669,92)

20

mnikolajuk (2 596,93)